Charell Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 Jaja, het is weer feest. Bibi is enorm in de rui en verloor haar vacht als eerste aan de achterkant. Tot mijn grote schrik zag ik een enorme kale, witte plek met allemaal korstjes. Omdat Bibi in het verleden ook al eens schurft heeft gehad, bdacht ik me geen moment en belde de dierenarts. Nou, daar ben ik dus gisteren geweest. Mijn arme Bibi, boven haar staart zit allemaal schurft. En ze heeft er zo'n last van.. :frown: Nu heet de DA een spuitje gegeven om die nare beestjes te doden en over 10 dagen moet ik haar nog een keer een spuitje geven. Hopelijk wordt het snel minder! Charell, Bibi en Binky!
Bianca Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 Hou er rekening mee dat schurft ontzettend besmettelijk is, ook voor andere dieren en voor jullie zelf.
Charell Geplaatst: 17 september 2011 Auteur Geplaatst: 17 september 2011 Ja dat weten we. We hebben Bibi nu gescheiden van Bibi en ik zorg er ook voor dat ze niet bij elkaar in de buurt kunnen komen
Bianca Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 Prima, maar bescherm ook jezelf, want jij kan het ook krijgen.
Charell Geplaatst: 17 september 2011 Auteur Geplaatst: 17 september 2011 Ja ook dat weet ik Ik let er zeer goed op
Aanbevolen berichten