Nilla Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 het konijn van mijn vriend heeft een longontsteking, hij is al bij de dierenarts geweest voor een antibiotica kuur, maar de bunny wil nog niet echt eten. nu doen we hem wel dwangvoeren maar maandag moeten mijn vriend en ik beide werken en zijn ouders zullen absoluut niks doen voor het konijn.ze drinkt wel redelijk goed, kunnen we eventueel voor de tijd dat we op het werk zitten biks goed oplossen in het water dat het net drinken lijkt? lijkt me wel handig, dan krijgt ze tenminste iets binnen.graag advies, we hebben het nodiggroetjes van ziek Sakuratje
rabbitmams_miriam Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 Hoe lang is het konijntje dan alleen? Als het een hele dag is, is het toch behoorlijk lang in mijn ogen als ie zelf niks eet. En als je biks in water oplost maar het konijn eet niet uit zichzelf dan heb je er nog niks aan. Heb je niet evt een vriend(in) of kennis die het in de tijd dat jullie beiden werken evt kan overnemen?
jrjsieben Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 Zeker smorgens laten eten Als het mogelijk is een van de twee tussen de middag naar huis
Nilla Geplaatst: 18 september 2011 Auteur Geplaatst: 18 september 2011 we hadden gisteren ochtend nogmaals geprobeert te dwangvoeren, maar ik zag toen al dat het te laat was. haar kopje was opgezwollen en op haar neus zat een bobbel: myxomatose x.xwe hebben haar dezelfde dag bij een konijnkundige van jullie lijst gebracht en hebben haar in moeten laten slapen. de arts was aardig boos op de vorige arts van mijn vriend dat hij de ziekte niet had herkend, die zei namelijk dat het een longontsteking was ondanks dat de oogjes toen al lichtjes waren opgezwollen
Polomeisje Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 :(Was ze dan niet meer te behandelen? Balen van die eerste DA zeg, daar zou ik niet meer heen gaan.Sterkte!
Aanbevolen berichten