sjaak en floortje Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 (aangepast) Hallo bb'ers!Floortje heeft gisteren haar hoofd gestoten. Omdat het zo dik werd, en we nog wat vragen hadden over Sjaak zijn we naar de da geweest. Ik moest het regelmatig koelen, en dat heb ik dus ook gedaan. Vandaag is het dikker dan gisteren. De zwelling is flink toegenomen. Omdat de zwelling nu over haar oog loopt, twijfel ik of ik nog een keer terug moet gaan naar de da. Of kan ik toch niet meer doen dan koelen en afwachten? Altijd moeilijk, op vrijdag. Als het nu maandag was, dan kon ik het nog eventjes aanzien. Maar als ik naar de weekenddienst moet, is dat ook weer zo wat...Hier ter verduidelijking 2 foto's. Eerst van de gezonde kant, en daarna van de zwelling. Echt heel haar gezichtje is dik, haar kaak en ook boven op haar hoofd (tot achter haar oor) is het dik. Ze is wel super actief, eet goed, drinkt goed. We koelen nog iedere 2 - 3 uur 10 minuten. 16 september 2011 aangepast door sjaak en floortje
PaulaW Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 halloikzelf zou vandaag nog voor de zekerheid na laten kijkenals het een van mijn konijnen was.ze heeft zich behoorlijk gestoten zegje kan ook de da even bellen en met hem overleggenof je langs moet komen of nietsucces
Nicky_the Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 ik zou in ieder geval de da bellen..
teddytjes Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Ik zou bellen en dan uitleggen hoe het er nu uitziet en dan kan de DA je adviseren wat te doen. Als je er niet gerust op bent, gewoon gaan! Ik denk dat ik persoonlijk wel zou gaan omdat het wel erg dik is geworden ondanks het koelen......
Niek Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Dat ziet er niet goed uit .. waar heeft ze haar hoofd zo hard aan kunnen stoten?
sjaak en floortje Geplaatst: 17 september 2011 Auteur Geplaatst: 17 september 2011 Gisteren heb ik nog telefonisch contact gehad met de dierenarts. Hij heeft op zaterdag tot 14.00 spreekuur voor groot vee, en als het niet beter was kon ik daar met Floortje komen. Vanmorgen heb ik weer gebeld, en besloten het verder aan te zien. Het oog is weer zichtbaar, en ziet er verder goed uit. Wel heeft ze sinds gisterenavond een blauwe neus, maar dat kan een bloeduitstorting zijn. Ze ademt verder goed en is nog altijd erg fit. Ik heb haar nu ook weer in de ren gelaten onder toezicht, en dat ging ook wel goed. Ze heeft zich zo gestoten aan de trap, dat kan haast niet anders. We vermoeden dat ze geschrokken is van het vreemde hondje en toen ertegen aan is gerend. Arm dier. We blijven nog altijd koelen, veel meer kunnen we niet doen.
pluis04 Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 gelukkig is het niet erger geworden.ziet er wel zielig uit.
Niek Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 Fijn dat het de goede kant op gaat. Beterschap met Floortje!
Nicky_the Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 Ik heb hier inderdaad gehad dat mijn voedster ineens ergens van schrok (weet niet meer waarvan, maar weet dat het iets was wat er altijd al geweest is). Zij begon in de ren te rennen alsof ze een blinde kip was. Zo knalde ze dus zo hard in de ren, dat haar lichaams afdruk in de ren staat..
sjaak en floortje Geplaatst: 17 september 2011 Auteur Geplaatst: 17 september 2011 Ik heb hier inderdaad gehad dat mijn voedster ineens ergens van schrok (weet niet meer waarvan, maar weet dat het iets was wat er altijd al geweest is). Zij begon in de ren te rennen alsof ze een blinde kip was. Zo knalde ze dus zo hard in de ren, dat haar lichaams afdruk in de ren staat..Ja zo iets zal het wel geweest zijn. Ik heb net nog staan bekijken of ik iets moet veranderen, maar ik zou niet weten wat. De trap er uit halen is ook weer zo wat
Aanbevolen berichten