Ga naar inhoud

Kussen stukgebeten!


Mieke68

Aanbevolen berichten

Hoi BB'ers,

Vanochtend doe ik boven de gordijnen open en kijk ik in de ren, zie ik een konijn helemaal ín het kussen verstopt, graven als een gék en de hele ren vol met plukken voering van het kussen, ik schrok me rot!! Ik was vergeten het kussen weg te halen voor de nacht en nu hebben ze het helemaal gesloopt!! Ik meteen naar buiten gerend, alles weggehaald en duimen/bidden/hopen dat ze die voeringtroep niet hebben opgegeten!! Sufferd die ik ben.... Overdag, als het mooi weer is, geef ik ze soms een kussentje om samen op te 'loungen', vinden ze heerlijk. Maar omdat ik bang ben dat ze het slopen als ik er niet bij ben, haal ik het 's avonds altijd weg voor de nacht. En dat ben ik gisteren vergeten! :beurk: Iemand hier ervaring mee? Ze lijken er gezond bij te zitten, hebben vanochtend de groenteschotel gewoon aangevallen en verorberd, zoals altijd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht pas ook een lekker kussen voor ze te hebben... kom ik later thuis, heel dat ding gesloopt, alle vulling ook door de ren heen. En ze zaten beiden heel onschuldig hooi te eten.

Ze hebben er niks aan over gehouden hier. Volgens mij is het ook geen lekker spul om te eten. Maar hou inderdaad wel even het eet en keutelgedrag in de gaten. Als dat veranderd, lijkt het me verstandig om aan de bel te trekken. Sommige konijnen eten namelijk letterlijk ALLES.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .