Mieke68 Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Hoi BB'ers,Vanochtend doe ik boven de gordijnen open en kijk ik in de ren, zie ik een konijn helemaal ín het kussen verstopt, graven als een gék en de hele ren vol met plukken voering van het kussen, ik schrok me rot!! Ik was vergeten het kussen weg te halen voor de nacht en nu hebben ze het helemaal gesloopt!! Ik meteen naar buiten gerend, alles weggehaald en duimen/bidden/hopen dat ze die voeringtroep niet hebben opgegeten!! Sufferd die ik ben.... Overdag, als het mooi weer is, geef ik ze soms een kussentje om samen op te 'loungen', vinden ze heerlijk. Maar omdat ik bang ben dat ze het slopen als ik er niet bij ben, haal ik het 's avonds altijd weg voor de nacht. En dat ben ik gisteren vergeten! :beurk: Iemand hier ervaring mee? Ze lijken er gezond bij te zitten, hebben vanochtend de groenteschotel gewoon aangevallen en verorberd, zoals altijd....
JoBoris76 Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Hou het keutelen en het gedrag goed in de gaten. Zodra het keutelen minder wordt moet je gaan ingrijpen.
jnanis Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Ik heb hier ook van die ongeduldige nijnsels, ze hebben vandaag nog een mandje gesloopt...
JOEPENKOOS Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Hoe gaat die nu met de konijnen?
Domino Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Ik dacht pas ook een lekker kussen voor ze te hebben... kom ik later thuis, heel dat ding gesloopt, alle vulling ook door de ren heen. En ze zaten beiden heel onschuldig hooi te eten.Ze hebben er niks aan over gehouden hier. Volgens mij is het ook geen lekker spul om te eten. Maar hou inderdaad wel even het eet en keutelgedrag in de gaten. Als dat veranderd, lijkt het me verstandig om aan de bel te trekken. Sommige konijnen eten namelijk letterlijk ALLES.
Mieke68 Geplaatst: 15 september 2011 Auteur Geplaatst: 15 september 2011 Nou ehm.... met het gekeutel is geloof ik niks mis :mdr:
JOEPENKOOS Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Gelukkig maar:DNu niet meer het kussen vergeten he;)
Aanbevolen berichten