emkn Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Ik heb bij Aura een kale plek gevonden aan haar pot (zie foto) Wat zou dit kunnen zijn? (het is haar voorpootje voor de duidelijkheid)Beau zijn haren aan zijn poten zijn ook al niet zo mooi:en bij Flip ook:Zou ik Beau en Flip ook meenemen naar de dierenarts? Met Aura moet er sowieso gegaan worden lijkt me.(De andere 3 konijnen zijn perfect.)
emkn Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 Zou Aura last hebben van mijt?En de jongens hebben die gewone vuile pootjes waar ik niets moet aan doen of is dit een voorbode van sore hocks?
jrjsieben Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Lopen ze vaak op nat gras?Dat is ook een van de oorzaken van shEn die kale plek zou door een da moeten worden bekeken
emkn Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 Dit is nog geen sore hocks toch?Ja ze lopen vaak op nat gras omdat het de laatste tijd nogal vaak regent maar we gaan een verharding maken aan hun hokken zodat ze ook een grote plaats gaan hebben waar er geen gras is. (ze zitten ook vaak onder de grond of in hun hok)Ik ga vrijdag om 17u30 met Aura naar de dierenartsmet de mannen ga ik nog een beetje wachten eens het beter weer is en ze de verharding hebben komt het wel goed meer dan vuile pootjes is het voorlopig niet
rabbitmams_miriam Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Bij sore hocks zie je rode huid achter op de hakjes en in ergere gevallen is het open, gewoon even controleren, kun je in ieder geval op tijd ingrijpen om erger te voorkomen. En misschien is er wel niks aan de hand toch?
emkn Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 had ik al gecontroleerd er is niets rood aan hun voetjes wou het vuil er een beetje af knippen maar dat lieten ze niet toe ach ze zullen mekaar en zichzelf wel wassen
Aanbevolen berichten