Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

"roxanne" ik ben afgelopen vrijdag nog voor een check up geweest en moet nog even doorgaan met de ab. Was al flink verbeterd maar da zei als we nu stoppen en hij is nog niet helemaal genezen heeft ie het straks weer erger dus hij wilde nog even volhouden. Gaat ook steeds beter met jordi. Neusje wordt stukken rustiger, korsten waren er al vanaf (dankzij jouw tip) en heb het daarna met calendula zalf behandeld omdat ze randjes dik en rood waren en dat zag er nu heeeeel veeel rustiger uit gelukkig. Gebruik het nu nog een beetje om de huid helemaal te laten herstellen maar jordi doet het uitstekend. Iedere keer als ze hem weer voor controle wegen komt die kleine rakker weer bij (en geloof me hij krijgt echt niet teveel).

Dus moet nu nog even vohouden. Als ik op dit soort controle afspraken ga hoef ik ook nooit te betalen bij de dierenarts :mdr: kijk dat scheelt altijd weer . Hoe is het nu met lizzy??

aangepast door rabbitmams_miriam
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .