Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik ben alweer terug!Ze denkt aan of gasvorming of verstopping. Ze heeft pijnstilling gekregen en krijgt laxeermiddelen toegediend en dat meerdere malen per dag, zowel via de mond als via de anus. Ze moest daar blijven, mijn dochters mogen morgen na school langs om even bij haar te kijken.

UWe moeten er wel rekening mee houden dat ze ernstig ziek is en als het laxeren niet werkt gaan ze het lucht met een holle naald uit de buik halen morgenochtend. En als ook dat niet helpt is er niet veel aan te doen. Ze is erg vermagerd!Hopen op een goede afloop!

Ok dat met die naald is dus absoluut NIET goed! Vorig jaar is er een BB konijntje overleden hier aan! Ik zit nu op school, kan het niet uitgebreid uitleggen hoe en wat en aangezien ik op mijn telefoon zit kan ik het desbetreffende topic niet voor je opzoeken.. Misschien kun je dat zelf doen of wil iemand anders het opzoeken? Ging, als ik mij niet vergis, om Mr. Jingles van Ciisl0vesGery0n.

Geplaatst:
Ok dat met die naald is dus absoluut NIET goed! Vorig jaar is er een BB konijntje overleden hier aan!
Ja, dat kan ik me ook nog herinneren. En die ervaring gecombineerd met het feit dat opereren echt uit den boze is bij gas/verstopping zou ik het niet laten doen als ik jou was. Immers,

Als dat zou werken, dan zou elke DA dat meteen bij een gaskonijn doen, maar dat kan dus helaas niet.

Geplaatst: (aangepast)

Lees nu je topic. Wat sneu allemaal zeg!

Hoe kan zo'n DA als die eerste dat zeggen zeg :grrrrrr: ben blij dat de 2e je wel wilde helpen :goed:. Dat van die naald klinkt wel eng hoor! Heb hier nog nooit van gehoord, ook dat van laxeermiddel via anus.......

Hoe is het nu met je nijntje(s)? Hoop dat het de goede kant op gaat.

Beterschap in ieder geval.

aangepast door teddytjes
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry voor mijn late reactie! Het konijntje is na twee nachten bij de dierenarts weer thuis terug gekomen. eindelijk had ze gepoept. Het gaat nu erg goed met haar! Merk dat ze vooral last heeft van verse groente dus hou haar alleen maar aan hooi en vaste brok, en heel soms een klein stukje wortel. Ze is alweer flink gegroeid! Al met al is alles goed gekomen en vooral mijn dochter erg blij!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .