PaulaW Geplaatst: 18 oktober 2011 Geplaatst: 18 oktober 2011 als je alles op gaat tellen denk ik zeker dat je gaat schrikken.maar wel fijn dat hij zo lekker eet.
joepie Geplaatst: 18 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2011 dat is zeker fijn! Ik kijk uit naar morgenochtend! Het joepie weegmoment!!!! Ik hoop ook echt een joepie gevoel te krijgen!!!!
Wabbit Geplaatst: 18 oktober 2011 Geplaatst: 18 oktober 2011 Nouja, jullie doen er in ieder geval genoeg aan om beter te worden. Hopelijk is de weegschaal morgen weer positief.....
joepie Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2011 We gaan vooruit!!!!!!!!!!!!!!! in kleine stapjes...!!!! 20 gram meer als gisteren!! Dat zou in een week toch 150 gram zijn!!!!!! En daar gaan we voor natuurlijk! Vanmorgen 2650! Tja super weinig natuurlijk maar gisteren dus 2630! Je moet eens weten wat hij naar binnen werkt en dat voor die 20 grammetjes whhahaha! We gaan lekker door vandaag en morgen staat ie vast op 2670!!!!!!!!Wil zo snel morgelijk de 3 weer zien op de weegschaal!!!!!
Sher Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 O geweldig, ik begon net de moed te verliezen en dan begint hij aan te komen. Ik ben zo blij!
pluis04 Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 dat is fijn te horen dat hij wat is aan gekomen.Joep laat ons elke keer weer wel schrikken zeg.weet je ook wanneer die nieuwe kuur zou moeten gaan werken ik hoop zo voor joep dat die wondjes snel minder worden.
joepie Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2011 joep wil ons alert houden geloof ik door zulke stunts uit te halen!Tja zijn weerstand is weg dus ik verwacht niet dat deze kuur wonderen verricht...het zal heel langzaam gaan.....maar elke stapje is er 1!!!!
Chewie Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 o, gekukkig komt hij bij! kom op joepie en baasje, blijven doorzetten!
Fluf en Tinus Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Joep is bang dat we niet meer bezorgd om hem zijn, vrees ik Nou Joep, we blijven bezorgd en dus duimen totdat je weer helemaal gezond en vrolijk rondhuppelt en misschien wel wat aan de zware kant ben door alle verwennerij!
tamara29 Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Wat goed dat Joepie begint aan te komen want het schoot niet op dat hij bleef afvallen.Joepie we blijven duimen hoor tot je helemaal bent opgeknapt.... zet hem op.
michaela23 Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Wat fijn dat hij weer begint aan te komen. Go Joepie, Go!
jrjsieben Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Nou inderdaad Joep we gaan pas achteroverleunen als dat jij helemaal beter bent :bounce::yes:En samen met je vriendin weer buiten kunt genieten Dus kom op we blijven duimen en meelezen :love:
Catelootje! Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Hopelijk blijft het de goede kant op gaan!
PaulaW Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 ben heel blij voor jullie dat hij iets is aangekomen.je doet zo je best om joepie aan te laten komenen als de weegschaal dan geen resultaat laat zienlijkt me dat je er wanhopig van word.maar vandaag resultaat en dat geeft weer moed denk ikom verder te gaan.we duimen verder dat joepie blijft aankomen
Jeannine Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Alle kleine beetje helpen moet je maar denken, ieder grammetje is er 1.Zet m op Joepie, eet ze de oren van het hoofd daar en groei, groei, groei!!!
joepie Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2011 hij krijgt vandaag net zo veel als gisteren.....Ben dus ook erg benieuwd hoeveel hij......morgenochtend aangekomen is...!!Hij is wel echt levenslustig als we met eten aankomen...hij heeft er echt dan zin in.
Boefje Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Ooh wat goed!!! Ben echt blij dat te horen...eergisteren las ik per ongeluk weer t begin van t verhaal in plaatst van het ongelezen stukje..ik dacht huh!! lees ik dat goed?? in laten slapen?? wattus?? pfffffffffffffff wat was ik opgelucht toen ik er ineens achter kwam dat ik t begin weer aan t lezen was. Dan is het einde toch stukken fijner om te lezen!!!!!
Niek Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Fijn dat Joep nu weer langzaam bijkomt! Het gaat de goede kant uit!
joepie Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2011 ik weet het niet meer!!!!Dit is zooo moeilijk.Ik heb hem even onder handen genomen....even geckeckt her en der.....en ik zie dat zijn nagel van zijn achterpoot geheel verdwenen is......weg!!! zijn andere pootjes/nagels zie je dat de ronding om de nagels helemaal kapot is, gescheurd net als de rest van zijn huid.Zijn ene neusgat zat helemaaaal vastgeplakt op de onderkant, er kwam dus totaal geen lucht door heen. Dus ik nat gemaakt en iets wat gepunnikt om het los te krijgen. Dat lukte wel maar er bleef 1 korst nog zitten, toen ik echt heel voorzichtig, zonder hem pijn te doen dat ietswat probeerde los te maken zag ik gewoon echt een gat eronder....echt dit is niks hoor. Hij is zooooo aangedaan. Ik stop hem vol met eten, wil hem laten aankomen maar ik zit echt in twee strijd of we door moeten gaan. We zijn al zover gekomen maar sjee zeg hij is echt zooooo aangedaan. Zijn huid werkelijk overal is gescheurd, kapot etc. Dat bijvoeden doe ik met liefde maar kan ik niet nog 2 maanden blijven doen.......qua geld is dat ook 130/140 euro per maand..Ik ga echt heel ver maar tot waar kan ik? En joep?? Ik weet het niet hoor.........Misschien moet ik hem echt laten gaan.
Amatjuh Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Misschien moet je even met je DA overleggen, of hij verwacht dat het wel nog geneest. Het is natuurlijk logisch dat je, na zo'n lange en intensieve verzorging je je afvraagt hoe lang je nog door moet gaan. MAar hij is al zo ver gekomen. Hij is zo sterk, anders had hij het niet gehaald.Mag je geen vaseline op de korsten doen?
Loesss Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Wat vreselijk lijkt het me om je diertje zo te zien lijden.Ik heb echt respect voor de manier waarop je met hem bezig bent. Maar ik zou het ook helemaal begrijpen als je op een gegeven moment toch een beslissing moet nemen. Jij ziet hem elke dag en kunt dat als enige beslissen. Maar moeilijk zal het altijd zijn.Je weet nooit van tevoren of je de goede keus maakt. Erg lastig!Heel veel sterkte en ga op je gevoel af.
Fluf en Tinus Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Na deze lange strijd alsnog laten gaan? Wat zegt de dierenarts over verzachting/ heling van de huid? Er zijn zoveel dermatologische middelen voor mensen met eczeem dat het toch haast niet zo kan zijn dat er niet iets is wat een konijnenhuidje helpt met het helingsproces... Of toch aloe vera. Er is ook bepaalde zalf voor brandwonden die verzachtend en helend werkt, eventueel met een pijnstiller erin, maar ja, of dat ook geschikt is voor konijnen weet ik niet. Uiteraard begrijp ik dat het je af en toe heel zwaar valt om Joepie zo te zien, maar met alles waar jullie nu al samen doorheen gekomen zijn hoop ik echt dat je het nog even met hem volhoudt. Bijvoeding is onderweg... En ik denk dat er vast nog wel meer BB-ers bij willen springen om "onze Joep" te helpen. Zoals gezegd, ik begrijp echt je twijfel. Het is alleen zo naar om na deze lange weg te lezen dat je het optimisme wat lijkt te verliezen, hoewel ik snap dat het uit liefde voor je ventje voortkomt... :(
mayjune Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Veel sterktevoor kloven bij mensen doet Purhaemine wonderen ik weet niet of het bij konijnen mag maar aan de hand van de samenstelling moet een DA dat toch zien het is homeopatisch en zelfs baby veilig daarmee denk ik dan richting konijnen het heelt de wonde echt van binnenuit stukken makkelijker dan zalf en veel sneller absoluut een verschil op 48u
Polomeisje Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Als Joep zo enthousiast op het eten reageert, moet hij zelf toch ook het idee hebben dat hij beter gaat worden?Als hij denkt van niet zal hij niet zo reageren volgens mij...Ik hoop dat je iets kan vinden voor zijn huid.Las net pas dat hij aan het aankomen is. Dat is in elk geval heel positief. Go Joep!
Aanbevolen berichten