Roxanne van der Velden Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 En hoe gaat het vandaag met Joep?
pluis04 Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 ik ben benieuwd wat de dierenarts zal zeggen.hoe is het vanacht gegaan?
tamara29 Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Hoe gaat het nu met Joep?Ik ben benieuwd wat de dierenarts zal zeggen en dat hij/zij Joepie kan helpen zodat hij weer gaat aankomen.
oskar Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Ik maak me ook ongerust over dat afvallen, ik ben benieuwd wat de dierenarts zegt vanmiddag!
Sher Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Niet alleen het afvallen vind ik zorgelijk. Dat opgezette hoofd, de snot uit het neusje en pus uit de ogen zouden ook minder moeten worden. Het lijkt heel oneerlijk dat Joep nog dood zou kunnen gaan, na alles wat hij en zijn baasjes hebben overwonnen, maar het is nog steeds mogelijk. Ik ben uit alle macht aan het duimen dat het toch gewoon goed gaat komen.
joepie Geplaatst: 17 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2011 de weegschaal stond 50 gram gunstiger dan gisteren dus niks minder gelukkig.vanmiddag belt ze, dan bespreek ik het.Pus uit zijn oogjes is gewoon wittig spul....viezigheid...!Neusje nog vol snot!! Dat is nog niet minder. We zijn nu bijna 7weken op weg en de myx daarvan zeggen ze 6 tot 8 weken. Dus wat dat betreft, ....De myx is er wel uit, geen nieuwe bobbels/ontstekingen/verdikkingen etc meer...maar alles wat de myx heeft achtergelaten nmoet ook de tijd nog krijgen.Tuurlijk kan joep nog bezwijken...daar ben ik me erg bewust van en soms ook echt wel bang dat het gebeurt maar vergeet niet dat myx echt heel heffie is....ik dacht ook na 6 wkeen is joep genezen en klaar......maar helaas werkt het niet zo. wat de myx achtergelaten heeft gaat ook nog een tijd overheen. Zijn afweer is ook de knoppen.....dus het duurt en duurt!!!!Jullie horen me vanmiidag
juudjuhlove Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Suc6, ik hoop dat het wormen zijn en dat hij daar dan snel overheen is, zodat hij weer lekker aan kan komen!
Sher Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Er zit toch weer 50 gram bij, dat is toch voor het eerst? Ik hoop toch zo dat het gewoon zijn tijd nodig heeft en dat hij dan weer helemaal geneest. Je doet er zo vreselijk veel voor.
pluis04 Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 oh gelukkig zeg er zit weer wat bij, en niet meer afgevallen schrok me rot gisteren toen ik dat las.nu kunnen we weer een beetje adem halen.
Fluf en Tinus Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Pffff, dat is toch weer even een zucht van verlichting... 50 gram aankomen is tenslotte best goed nieuws in deze omstandigheden.
Roxanne van der Velden Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Wij hielden gister ook onze adem in, maar 50 gram erbij is de goede kant van de weegschaal we blijven duimen!!!
Catelootje! Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Ookal is het 1 gram, er is tenminste iets aan! Houden zo Joepie!
nathalie b Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Goed om te lezen dat Joep 50 gram is aangekomen!.Misschien is de reden van het afvallen wel dat hij nog heel veel energie nodig heeft om beter te worden......een mens gebruikt ook meer energie als die ziek is.De gevolgen van de myx. zullen ook best weer een tijd nodig hebben om te verdwijnen.....voorlopig heeft Joep wel bewezen dat het een Bikkel is!Ik blijf duimen voor het menneke!
joepie Geplaatst: 17 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2011 pluis...waar heb jij die bijvoeding gekocht?!!?!? Aangezien ik zelf ook zo'n zak wil kopen omdat het wel heeeeel hard gaat met het bijvoeden....doe het nu 5 keer per dag!!!!!!
joepie Geplaatst: 17 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2011 ben nog steeds niet gebeld......zouden jullie dan zelf bellen of even afwachten, bedoel de middag is nog niet voorbij!?
oskar Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Zelf bellen, met het smoesje dat je nog weg moet ofzo Misschien zijn ze het vergeten!
pluis04 Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 je bedoelt die zakjes van ss supereme die heb ik gekocht bij dierenkliniek taxandria hij zit in de pieternelkoomanstraat 1.in de haagsebeemde.ik zou ook gewoon zelf nog een keer bellen
Roxanne van der Velden Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Ik zou ook zelf gaan beleln, ik ben nooit zo geduldig met dat soort dingen.
joepie Geplaatst: 17 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2011 ow pluis ik bedoelde juudjuhlove.....van haar heb ik die oxbow gekregen...!Jou zakjes zitten er al lang in en zijn er ook weer uit...ihihihihijuudjuhlove....waar heb je die oxbow gekocht??
joepie Geplaatst: 17 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2011 we gaan over op andere ab...! Om te kijken of dat net wat meer kan helpen. Qua afvallen, tja nog meer geven...Konden wormen zijn maar ze dacht eerder aan de ziekte en herstel en wat dat van hem vraagt. Hij eet niks zelf, wij moeten hem steeds voeren dus nu nog maar meer!!! Hoop dat ie snel weer zelf gaat eten dan kan hij zelf weer veel brokken eten....maar goed tot die tijd blijf ik hem voeren met liefde hoor!!!
PaulaW Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 hoop echt dat de andere ab beter werkt.gelukkig vandaag iets aangekomen.in elk geval sterkte om joepie wat te laten aankomen.blijven hier duimen hoor
tamara29 Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Fijn dat Joep wat is aangekomen en nu hopen dat dat zo blijft.Ik hoop ook dat deze medicatie helpt.We blijven door duimen.
Aanbevolen berichten