Gwentje Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Wow super! Ik ben zo blij! Ik vindt dat Joep het verdient om op de banner tekomen! Het baasje & Joepie zijn echte bikkels, doorzetters! Super wat jullie al bereikt hebben nu!
Jeannine Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Joepiedepoepie!!!!! ....Wat een fijn nieuws!!!!Hoe weet de dierenarts dat het weg is uit zijn lichaampje? Heeft dat met de duur van de ziekte te maken of bloedonderzoek, of ....? Gewoon nieuwsgierig hoor! Kon hij je ook vertellen hoelang het (ongeveer) nog gaat duren voor je je oude Joepie weer terug hebt?Mijn jongste zoontje barstte net bij het zien van de foto's van Joepie spontaan in tranen uit.... 't ziet er ook nog naar uit zeg.Vind het op die laatste foto wel wat van een varkensneusje weg hebben.We blijven duimen !!!!! Enne .... alvast fijne dag morgen en gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!
joepie Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2011 wij zeggen steeds een rolmopshondje!!!!!! :-)Omdat joep geen tekenen meer heeft van de myx...Behalve de naweeen.Dus geen koorst, geen nieuwe bulten , geen roodheid etc...Dat alles is weg, de zwellingen minder...Dat zijn neus nog zo is is snot en moet ook over gaan. zijn droge huid zijn de naweeenwat de myx allemaal gedaan heeft. Dus het echte actieve virus is eruit!!!Joep moet nu herstellen van alles van de myx hem heeft aangedaan. Hij is ook niet meer besmettelijk zei ze! Wel zijn snot, maar niet de myx....Ook heb ik al weken contact met wilhelmina en ook die zijn het ermee eens.Van hun mag ik zelfs pijnstilling 3 keer gaan geven omdat het ook ontstekingsremmend werkt om zo het laatste beetje en zijn neus over te laten gaan.Dank jullie wel allemaal!!! We werken nog steeds hard voor hem.....net 100 ssjunior brokjes handmatig gegeven en dat gaat de hele dag zo door naast de medicatie, bijvoeding en de groentes...!!! Maar met liefde...
juudjuhlove Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Echt super!Joep en jij (en de rest van de fam) verdienen een ereplaatsje!Super zoals jij voor je konijn heb gezocht!Respect, echt, ik had denk de moed allang opgegeven...Nogmaals super!En ook heerlijk dat hij zo goed begint te eten.Ga zo door Joep!
joepie Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2011 Dank je wel voor je spulltjes, die dragen daar ook aan bij!!!!
teddytjes Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Wat een mooi plekkie heeft Joep Alvast gefeliciteerd Joep!
Polomeisje Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Wauw, wat super om te lezen!!Daar word ik helemaal vrolijk van. Iedereen hier volgens mij. Gefeliciteerd!!
Contrastique Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Wat een goed nieuws en fijn dat eindelijk toch al echt licht aan het eind van de tunnel zit! Knap dat jij en je hele familie zo hebben doorgebeten!!
jrjsieben Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Nog gefeliciteerdt met je verjaardag :party:Geniet er van met zijn alle :mdr::mdr:Jullie hebben het dik verdient :love:
Sher Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Van mij ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. :party:
rabbitmams_miriam Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Van harte gefeliciteerd !! :party:
tamara29 Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 HARTELIJK GEFELICITEEEEEEEEEEERD met je verjaardag. :party:Maak er een gezellige dag van, maar dat zal zeker wel lukken ook na het goede nieuws gisteren van de dierenarts.
joepie Geplaatst: 13 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2011 Dank jullie wel allemaal!!!!! We gaan vanavond kindloos lekker weg!!! dus dat komt helemaaaaal goed!
bikkel Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 proficiat!!! en ik vind dat Joep toch wel bunnybunchkonijn van het jaar moet worden!!!!
Chewie Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Gefeliciteerd met je verjaardag en met het goede nieuws van Joepie! Veel plezier vandaag, dat heb je wel verdiend...
Blacky Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!Geniet lekker van jullie kinderloze uitje dat kan o zo lekker zijn.Knuffeltje voor Joep.
Gwentje Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 proficiat!!! en ik vind dat Joep toch wel bunnybunchkonijn van het jaar moet worden!!!!Indd! Proficiat baasje van Joepie!
Wizzeke Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Gelukkige verjaardag!!!!!!!!! :D:party:
Aanbevolen berichten