joepie Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2011 Echt top toch zo'n forum, het lief en leed wat je deelt en nu de zakjes die sommige willen toesturen! Jullie zijn zoo geweldig!Nou net weer een half zakje......op deze manier lukt het wel 3 keer per dag. sochtend rond 8 uur, dan vanmiddag weer en vannavond.Komt hij idd op 1,5 zakje per dag. Echt een fijne gedachte. En als alles wat meer geneest bij zijn mondje en neus zal hij makkelijker weer zelf kunnen gaan eten.En zijn spleetjes zijn weer net iets groter....bijna half open nu !!!!! Yeah!!
rabbitmams_miriam Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Ik ben sinds de laatste ziekteperiode ook deels overgestapt op het stof wat overblijft van de SS brokjes.Vermengd met warm water is dat een prima dwangvoer en veel goedkoper dan die zakjes.Heb het nu in een bakje gedaan en het zit in mijn EHBO doos.Dat is een slimme zet van je, dat poeder gooi ik altijd weg namelijk.:mdr: weer wat geleerd
rabbitmams_miriam Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Kom op joepie!! Nog even en je kunt je baasjes weer aankijken :mdr:
zwarte panter Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Waarom geen critical care van oxbow i.p.v. recovery van Science?Die is een stuk goedkoper. Die kost volgens mij 13-14 euro voor 141gram.Vraag gewoon eens aan je DA of zij ze niet kunnen bestellen. Hier in BE kan je het zelfs gewoon bij de apotheek bestellen.En als het idd te duur wordt, zou ik gewoon SS fijnmalen en mengen met water zoals hierobven al gezegd is (en dan idd liefst de junior).
Domino Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Kun je niet de leverancier aanschrijven met het verhaal van Joepie, misschien willen ze je wel sponseren Dat zij dan misschien mede hebben bijgedragen aan de genezing van Joepie. Wie niet waagt wie niet wint
joepie Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2011 ik heb het al eens gedaan dat fijnmalen maar dat vond ik niks....en omdat hij echt zoveel afgevallen is wil ik gewoon echt dat hij goed en genoeg binnen krijgt....Ik ga wel even kijken naar die cc van oxbow.......thanks!
Fluf en Tinus Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Af en toe een stukje banaan schijnen ze ook van aan te komen... Maar voor de critical care ga ik ook voor je kijken, hoor. Het mag niet gebeuren dat onze Joep het niet haalt omdat hij zo mager wordt!!! BB-ers, come to the rescue....
joepie Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2011 ja banaan krijgt hij ook en half boterhammetje....
jrjsieben Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Ja zeker ik heb geen zakjes maar wil wel wat geld donerenIk ga Joep even mailen Af en toe een stukje banaan schijnen ze ook van aan te komen... Maar voor de critical care ga ik ook voor je kijken, hoor. Het mag niet gebeuren dat onze Joep het niet haalt omdat hij zo mager wordt!!! BB-ers, come to the rescue....
pluis04 Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 geef je adres maar via een pb dan stuur ik het vandaag nog voor je op jammer dat we hier niet kunnen sponseren.maar anders haal ik voer joep wel van de week wat zakjes bij de dierenarts ( dan doe ik nog iets nuttigs kopen van de kinderbijslag ha ha )
joepie Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2011 Ik voel me echt overdonderd hoor........ik dacht alleen maar, als er nog wat zakjes zijn mag je die sturen maar dat jullie zo in actie komen, sjee.......zooo lief!!!Weet niet zo goed hoe ik reageren moet hoor.....Het was niet m'n bedoeling hoor dat jullie geld zouden doneren....ben er stil van
PaulaW Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 fijn dat joepie zijn oogjes weer een stukje open zijnkan vanavond pas bellen naar de daik heb verleden jaar ook een keer zo zakje gehadwas volgens mij 2.50 per zakje maar vanavond weet ik het zekeren wil ook best wat geld doneren voor joepie hoor
tamara29 Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 We willen gewoon graag voor jullie dat Joepie het gaat redden en we zijn al zo ver met Joepie's genezing dat het gewoon goed moet komen en als we Joepie kunnen helpen met aankomen zo zie je maar weer dan doen we dat ook. Ik ga ook even voor je kijken of ik iets kan doen, ik ga vrijdag ook naar Engeland voor een weekend daar naar een konijnenshow kijken het word georganiezeerd door ss dus misschien hebben ze daar wel een stand staan waar ik het kan kopen.
pluis04 Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 ik gooi het vanmiddag al wel door je brievenbus ben er dan toch vlakbij
tamara29 Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Ik heb ook op mijn andere forums (FH forums) even een oproep geplaatst voor misschien sponsers voor deze zakjes.Je hoort het wel.Joepie moet het gewoon gaan redden hoe dan ook.Wel goed te lezen dat Joepie toch steeds vooruit blijft gaan.
joepie Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2011 Wat een lieverds........wordt eentonig van mijn kant uit maar kan niks anders zeggen dan dat jullie echt top zijn!!! Wat een super dierendag zeg......!!!!!!
michaela23 Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Een hele goede super dierendag voor Joepie. Ikzelf heb geen zakjes staan, en ook niet veel geld, maar ik ondersteun jullie door mijn steun aan jullie te laten zien. :yes:
joepie Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2011 thx allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wammes030 Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Je kan ook een 500 grams pot bestellen, is volgens mij een stuk goedkoper dan zakjes zelfs met de 8,00 euro verzendkosten erbij. Zou ik alleen even bellen over de levertijden van de webwinkel om te kijken of ze het snel kunnen versturen.http://www.vets4petz.nl/science-recovery-500gr-p-1295.html
Contrastique Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Jeetje...wat een verhaal! Ik ben net nieuw hier dus zakjes om bij te voeren, laat staan de ehbo-kistjes van sommigen (velen?), zijn mij volledig onbekend. Maar als ik iets kan doen, ook geld doneren, dan mag je het zeggen! Ik vind het een indrukwekkende prestatie; ik ken niet veel mensen die zo vechten voor hun dieren, en dan is een beetje steun toch altijd meegenomen! Zeker op een dag als dierendag!
joepie Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2011 Dank je wel! Super dat je net nieuw bent en dit al zou willen doen. Maar geld wil ik niet aannemen....Zakjes mogen deze kant op komen omdat ik dacht,,,,wie het over heeft, hier kunnen we het goed gebruiken.Bedankt voor je steun!!
Saf Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 is er nog recovery nodig ik heb volgens mij ook nog staan zal eens in de ehbo kist kijken
Roxanne van der Velden Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Ik heb wat zakjes naar je verzonden!! :yes:
Aanbevolen berichten