PaulaW Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 joepie is onze verslaving geworden op bb:mdr:
rabbitmams_miriam Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Echt wel. controleer al vanaf vanmorgen of er weer een update van joepie is , maar ben niet verslaafd hoor, leef alleen heel erg mee:whistle2:
rabbitmams_miriam Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 ja wordt nu ook een beetje ongerust. Maar ja misschien heeft "joepie" nog gewoon geen tijd gehad, en maken we ons onnodig zorgen.....?.
joepie Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Daar zijn we hoor!!!!! Whahahha wat lief al jullie reacties en bezorgdheden...De da vond zijn verdikkingen zichtbaar geslonken. Dit was de eerste keer sinds een maand dat ze zijn ogen kon zien!! :-)Ook zijn oren die zoooo dik waren zijn echt weer slank.Zijn huidje is in en in droog, gebarsten.......zit vol kortsen.....Maar goed dat hoort erbij, helaas.Wel ben ik geschrokken!Joep is nog meer afgevallen.Het eten doet hem ook veel pijn, zijn lippen en neus zijn zo kapot en schraal etc. Zijn neusje zit ook zo vol snot, echt helemaal dicht. Ik zou ook echt veel minder eten.Schrik niet.....Joep is 900 gram kwijt. Dus vanaf nu ga ik hem bijvoeren. Hij heeft net al ruim een half zakje op. Probeer, nee we gaan gewoon zeker 1 zakje per dag geven en als lukt zelfs 1,5! Daarnaast zijn halve boterham in water gedompeld en zelf wat wilg etc maar ja das niet echt veel wat hij zelf eet.`Hij was 4,3! Nu 3,5!Dus.....een hele brutale vraag, maar mocht je nog zakjes bijvoer hebben....je mag ze me toesturen!!!!!!! Of wie weet er een goedkoop adresje? Ik betaal per zakje 3,10!Dat is dus even 25 euro per week aan bijvoeren!!!Maar goed, we gaan er weer voor en gaan door zoals we al deden.We zijn ver, ik zou het verschrikkelijk vinden als hij het niet gaat redden doordat hij zo mager is, geen energie heeft en dus alsnog komt te overlijden. Hij MOET aankomen!Buiten dat, was ze wel tevreden maar ze zei wel......hij is van heeel ver gekomen....en hij moet nog wel een groot stuk!
rabbitmams_miriam Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Sorry dat we zo ongeduldig waren maar mooi dat het beter gaat ondanks dat ie afgevallen is natuurlijk. Wat betreft de bijvoeding, zijn dat kleine zakjes die je hebt? Zijn ze niet evt in grotere zakjes te krijgen vooral als je nu meer moet geven kan dat behoorlijk wat uitmaken.
joepie Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 dat weet ik eigenlijk niet......grotere zakjes, daar hebben ze dat niet...
rabbitmams_miriam Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Wat heb je voor zakjes bijvoeding?Misschien via internet goedkoper te krijgen?
Wabbit Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Schrijf anders de fabrikant eens aan met het verhaal van Joep. Leg uit dat je dus grote hoeveelheden nodig hebt. Misschien kunnen zij wat voor je betekenen?Nee heb je, ja kun je misschien wel krijgen.
joepie Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 heb hier recovery.......klein zakje a 20 gram!
Ellebel Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Ik heb ook recovery en hopelijk voorlopig niet nodig! Zal ik het je toesturen?
PaulaW Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 laat je niet opjutten door ons hoor hahafijn dat de da hem ook beter vond kom op joepie zet hem op
joepie Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Als je dat zou willen, heel graag! Joep moet echt aankomen.....en tuurlijk betaal ik het allemaal wel bij de dierenarts maar owwww wat ben ik al veel kwijt, dus als er mensen zijn die het hebben en het willen toesturen echt heeeeeel fijn!!!!!Je mag me mailen: dobbelwede@gmail.com
Christaaa Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Kun je geen SS brokjes vermalen met een vijzel en dan mengen met water? En volgens mij zitten er dan in de junior versie de meeste voedingsstoffen. Je moet het wel goed fijn malen, anders krijg je het niet door het tuitje. Maar dat had ik met die recovery ook al.
tamara29 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Ik heb ze helaas niet in huis momenteel ik had ze graag gestuurd.Maar op deze site hebben ze ze ook ze zijn per stuk 2,70 euro en per 10 dan kosten ze 2,50 euro perstuk, ze hebben op deze site ook carprofen pijnstiller etc.. ik weet niet of je dat Joepie nu ook als pijnstiller geeft maar het is waarschijnlijk hier op deze site een stuk goedkoper dan bij je DA en het is het zelfde middel gewoon, goed kijk maar misschien heb je er wat aan.http://www.diergeneesmiddel.nl/product_info.php?products_id=106
joepie Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Dank je wel voor die site....maar weet je met verzending kom ik niet goedkoper uit! Dus vel zin heeft het dan niet.Maar hij staat wel in mijn favorieten hoor!
tamara29 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Oke ja daar heb ik niet opgelet.Ik bestel het vaak gewoon als ik dingen moet aan vullen in mijn ehbo bak voor de nijnen of hond, bij de dierenarts krijg ik het niet zomaar mee om mijn ehbobak aan te vullen en die dingen die altijd makkelijk zijn om in huis te hebben hebben ze ook op deze site.
Polomeisje Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Ik ben sinds de laatste ziekteperiode ook deels overgestapt op het stof wat overblijft van de SS brokjes.Vermengd met warm water is dat een prima dwangvoer en veel goedkoper dan die zakjes.Heb het nu in een bakje gedaan en het zit in mijn EHBO doos.
Polomeisje Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Hmm, ik zit nog even na te denken. Volgens mij waren die zakjes bij onze DA iets van 2,69Dus misschien loont het om te 'shoppen' bij een andere DA. Of vraag of je een kortingsregeling kan krijgen bij afname van zoveel zakjes...
pluis04 Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 ik heb ook nog een half zakje liggen voor je die sinds vorige week open is maar kanina eet weer zelf mischien kan je ook eens kijken op www.supremeprofessional.com
pluis04 Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 mischien kunnen hun wat regelen dat ze het op sturen met wat korting je weet nooit.kan me voorstellen dat het best prijzig is zo.ik hoop dat andere je nog meer kunnen helpen met zakjes.
Aanbevolen berichten