Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja ik lag ook in een deuk....die eigenwijs.....hij had echt zoiets van....nee ik wil lekker daar liggen....het is nog geen tijd voor mijn plekje binnen...

Wel jammer dat dit weer minder wordt want met 15 graden wil ik hem nog niet naar buiten doen..!

Ja veel gegeten he......echt heel fijn!!!

En ja joep heeft kleine spleetjes.....dus hij ziet wel iets.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dit topic al vanaf het begin mee, heb nog nooit geantwoord omdat ik dat te moeilijk vond en te bang was dat hij het niet zou redden...

Ik heb twee jaar geleden mijn 5 konijntjes aan de myx verloren in een tijdsbestek van 6 weken, blijkbaar heeft de eerste gelijk alle anderen ook aangestoken en de vorm was ontzettend agressief want ze waren allemaal binnen een dag of 5 dood.....

De foto's van jou Joep herinneren me eraan hoe erg het was want mijn konijnen zagen er binnen 3 dagen net zo uit al Joep op dag 15 en de 4de dag kregen ze longontsteking en de 5de of 6de dag waren ze al weg...

Toen ik dit verhaal begon te volgen dacht ik dan ook eerst......doe toch geen moeite, hij gaat toch dood...vreselijk om te zeggen maar ik dacht het echt, ik had het nl zelf ook vanaf dag 1 geprobeerd en ze gleden zo alle 5 onder mijn handen vandaan, zo verdomde(excuus) frustrerend....

Maar meid en Joep en je man, wat zijn jullie een enorme kanjers!!!!Echt waar, petje af voor jullie enorme inzet!

Ik heb hier zo'n respect voor omdat ik exact weet waar je tegen aan loopt.

Het is zo enorm zielig en ze zien er zo vreselijk uit!

Echt mijn diepste respect voor jullie en ik duim dan ook heeeeeeel erg dat jullie Joep het wel gaat redden en zo te lezen zou dat wel eens kunnen gebeuren, aan jullie zorg en zijn vechtlust zal het niet liggen!

Nogmaals PETJE AF!!!!!!:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Desi:

Wat erg zeg je verhaal, kan me voorstellen dat je niet durfde,.....fijn dat je nu wel gereageerd hebt.

Jeetje 5 nijnen......meid wat erg.

Ik vind dit ook heel erg om mee te maken, voor joep voornamelijk maar goh wat is het een erge ziekte...

Gisteren zag ik allemaal bloed.....en naast joep lag een korst zo groot als een keutel......zijn oorrand is helemaal vervormd en hard door de korsten.....dat oor wordt ook nooit meer mooi.

Maar goed er is dus een groot stuk korst afgevallen vandaar het bloed....!

Echt heel sneu en hij heeft ook nog steed sveel pijn.

Het is een marteling,....echt waar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar om te lezen dat het genezen van de zwellingen ook weer met pijn en ellende gepaard gaat, maar ook dit stadium gaat voorbij met jullie niet aflatende superzorg... Aloe Vera wordt bij mensen vaak gebruikt op wonden en misschien dat je dit voor Jooepie ook zou kunnen proberen (uiteraard in overleg met de DA), want het helpt bij het helingsproces en vermindert jeuk.

Ondertussen blijven de duimen draaien en gaan we gewoon met z'n allen uit van een koppeling met Zusje over een poosje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt aloe vera is idd erg goed....zal eens kijken! Joep krijg 2 keer pijnstilling....per dag. om de 12 uur. Dat haalt het scherpe er wel af.

Zijn huis is gebarsten overal door die zwellingen. Maar de zwellingen nemen wel af maar joep is er aangedaan door de myx. Veel kapotte huis, zijn oren die nooooit meer normaal van vorm zullen worden, kale plekken en tja is de vraag maar wat er allemaal weer top uit komt te zien maar belangrijkste is dat joep er nog steeds is. Vandaag ook ontdekt/gezien dat zijn snot niet allemaal meer wit en plakachtig is maar meer doorzichtig en waterig wordt. Lijkt me ook een goed teken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een beetje lastig worden het reageren hier omdat ik niks anders kan verzinnen als alleen dat ik het fijn en goed vind als ik hier lees dat Joepie weer een beetje vooruit is gegaan, het word een beetje eentonig. ;):)

Maar ik blijf het top vinden jullie inzet voor Joepie en Joepie's vechtlust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahah ja dat begrijp ik! Op een gegeven moment ben je wel uit gepost hier omdat je idd steeds hetzelfde verteld...er is dan weinig meer aan toe te voegen. Maar dat hoeft toch ook niet......!?

Jullie leven mee, das top en o zo fijn........en ik blijf gewoon updates plaatsen...!

Soms kunnen jullie me nog tips geven hoor...

Morgen da.....ik laat het jullie dan weer weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil jullie ook nog even een hart onder de riem steken, het is natuurlijk niet alleen zwaar voor jou en joepie maar eigenlijk voor je hele gezin!

ik kan me zo voorstellen dat het bij jullie thuis bijna alleen nog maar om joepie draait, dat heeft ongetwijfeld z'n weerslag op het dagelijks leven.

dus via deze weg zet ik je hele gezin in het zonnetje:yes:

ga zo door, ik heb diep respect voor jullie!!

enneh, joep na al deze inspanningen van je baasjes kun je het niet meer laten af weten hoor denk er om!

groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Joepie, dat we je zo opjutten, maar we zijn zo benieuwd hoe onze kanjer het doet dat we je nauwelijks de kans geven om bij te komen van je dierenartsbezoek... Hopelijk is "geen bericht, goed bericht" en is het gewoon te mooi weer om achter de pc te gaan zitten voor een update ;)

Had de DA nog een goede remedie voor je pijnlijke huidje? Misschien toch die Aloe Vera tip? Ik heb nergens kunnen vinden dat je geen pure Aloe Vera gel voor konijnen mag gebruiken, maar er zijn vast BB-ers die uitsluitsel kunnen geven. Gewoon weer heel veel beterschap, grote kleine man!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .