Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

fijn dat je wat gevonden heb zodat hij weer lekker ruikt

en dat de swabber onder zijn kin ook leeg is

hij gaat toch elke dag vooruit

ik heb begin juni een FH uit de opvang gehaald die grote

kale plekken had

dit kwam omdat hij op straat was gegooid door zijn baasje

hij is op 11 mei binnen gekomen in de opvang die zijni weken

bezig geweest om hem op te lappen

13 juni is hij hier gekomen en eind juli ware de kale plekken en korsten

allemaal verdwenen

nu is zijn vacht erg mooi dus denk dat bij joepie ook weer terug komt hoor

nou joepie zet hem op he we blijven duimen hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

4 weken zijn we alweer op weg...

vannacht wilde joep nauwelijks eten en voelde erg warm, koorts....dus heb hem wat eerder zijn pijnstilling gegeven. Mijn man had zijn wekker iets eerder gezet zodat hij ook even tijd over had voor joep en toen heeft hij 30!!! ss biks op!!! En net een boterham ondergedompeld in water...

Die koorts vind ik wel zorgelijk, na 4 weken nog steeds zo'n koorts hebben, en die neus en ademhaling duurt me ook te lang....

Zal evt prednison niet kunnen helpen? Ga vanmiddag de da bellen en even overleggen.

Ga zo met mijn dochter, Mila heet ze, naar de psz......dan met alle kindjes een busritje en een ijsje.....lekker met dit weer!!!!

Ze zal genieten!

Fijne dag weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de eerste foto's van Joepie wel gezien maar de laatste kon ik niet zien.

Maar wat ziet dat arme dier er nog verschrikkelijk uit zeg echt zielig om te zien en al helemaal als je er zelf voor moet zorgen.

Fijn dat hij zulke goede baasjes heeft die alles voor hem over hebben maar ik kan het me goed voorstellen dat het zeer vermoeiend is.

Ik hoop dat Joepie gauw zelf gaat beginnen met eten zodat je zelf ook een beetje kan rusten want dit breekt je helemaal af.

Ik heb het met een vlaam mee gemaakt maar die heeft het maar een week vol gehouden ook door onkundigheid van de dierenarts maar dat vond ik al vermoeiend en dan ben jij al zo goed als 4 weken intensief met Joepie bezig echt petje af hoor.

Geniet van deze dag samen met je dochter dat hebben jullie ook nodig.

Groetjes,

Tamara.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat je een leuke dag heb gehad met je dochter

ben benieuwd hoe het nu met joepie is en of de koorts al weg is

even ter info ik was vanmiddag bij een kennis en die vertelde dat ze zondag

een konijn met myxomotose in de tuin had dierenambulance heeft hem opgehaald

dit was tegen over amelisweerd in utrecht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga maandag weer naar de da toe......

Heb joep net wel weer duplo gegeven....daarvan lijkt hij ook elke keer even iets uit zijn doen en wat warm...

Net wel rondje woonkamer rondgehuppeld....goed teken!

Zijn bak lijkt hij vergeten want er liggen er de laatste tijd meer naast als er in! Logisch want hij ziet en ruikt hem niet, nadeel is ook met plassen....waar die is doet hij het en zo zit hij wel eens onder de plas.....

Zijn neusje lijkt nu babybilletjes....kaal, dus gewoon roze huid.....doet erg veel pijn. Kan begrijpen dat eten dan ook niet lekker is....

heb hem gewogen en hij was op zijn minst van de week 3,64 en net was hij 3,72..... pffff......schiet ook niet op he.....

Wordt misschien ook wel wat ongeduldig, wil zo graag zien nu na 4 weken dat het echt stukken beter gaat, meer puf, meer bewegen, minder snot , zelf eten.....etc..... het gaat met echte ministapjes in slowmotion tempo......dat breekt me echt op! Gelukkig helpt me man me mee......en zit hij ook gerust een half uur bij hem om eten te geven....

En ik wil voor joep ook zo graag zijn zusje hier,.....zal hem vast goed doen lekker naast een andere nijn....

Dag 29!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik hou moed.......ik ga ook door.....maar zit wel zelf in een fase dat ik echt mezelf een duw moet geven.....het vergt gewoon echt zoveel tijd. En dan vooral dat eten....als we niks geven eet hij niet......

Maar we gaan door hoor met net zoveel liefde....hij is het ook zoooo waard.

Truste!

Tot morgen!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het langzaam wat beter gaat met Joep, hij is het inderdaad waard! Het gaat vast goedkomen maar je moet inderdaad erg veel geduld hebben! Super wat jullie allemaal voor hem doen!

Leuke naam heeft je dochter trouwens, Mila! (mijn dochter heet Milou, lijkt er een beetje op)

groetjes Natasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag 30

ik kan me voorstellen dat je er soms helemaal door heen zit.

jullie zijn er al zo lang mee bezig

maar als je dan terug denkt en kijkt hoe het eerst was en datje nu ziet dat Joep toch echt wel vooruit gaat ook al is het langzaam.

maar elke stapje is dichter bij de genezing.

laat de moed niet zakken jullie zijn nu al zo ver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond het eerst weer niet zo......joep had gisteren duplo gekregen en daar is ie altijd een dagje van uit zijn doen.....minder eten....warmer etc....

Maar net weer 40!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ss biks op, en 15 luzerne ruiten!!!! Nou das toch super he!!! Echt een goeie maal....

En we hadden joep ook weer buiten vandaag en onder de glijbaan vind hij een lekker plekkie. Tijdens avondeten naar binnen op zijn eigen plekkie en ineens hoor ik wat.....wist wel dat Joep dat was.....dus na het eten gaan kijken en was hij naar buiten gehuppeld, de tuin overgestoken en onder de glijbaan gaan zitten!!! Whhaha hij was er niet mee eens hoor dat ie terug naar binnen moest. En ookal is dat alles....zijn loopje naar de glijbaan.....ben er toch trots op! Voor de rest zit hij daar dan gewoon de hele tijd.......

En ik zag ook dat bij zijn neus, waar er erge verdikkingen zitten dat de ruimte tussen de verdikkingen groter aan het worden is.....dus ze slinken daar ook wat!!!! Yeah!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .