zwarte panter Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Eerst en vooral mijn complimenten voor je verzorging.Eigenlijk ziet Joepie er niet slecht uit om al zo lang myx te hebben.Dat de myxomen aan het uitdrogen zijn is eigenlijk ook goed nieuws.Eigenlijk zijn het allemaal tekenen dat Joepie zijn immuunsysteem tegen de myx aan het vechten is. Wat alleen maar goed is natuurlijk.Ivm de blindedarmkeutels...Zou het kunnen dat je die vaker ziet liggen nu je hem haver geeft?Haver is namelijk erg eiwitrijk en zorgt er idd bij meerdere konijnen voor dat ze hun BDK's niet meer opeten.Als je die link idd kan leggen met het moment dat je me de haver begonnen bent, zou ik de haver toch al zeker minderen. Succes!
joepie Geplaatst: 19 september 2011 Auteur Geplaatst: 19 september 2011 dat zou kunnen.....hij eet het u wel wat meer dan de afgelopen dagen.....ik was er juist zo blij mee, denk lekker hooi/haver etc.... zit in hooi geen eiwitten? en dus in haver wel? het heeft snijhaver....
Fluf en Tinus Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Het lijkt mij dat Joepie zijn bdk misschien laat liggen omdat het gewoon pijnlijk is voor hem om ze op de normale manier op te eten... Omdat hij niks ziet en weinig beweegt "mist" hij ze dan. Ik zou zelf lekker doorgaan met voeren wat Joep lekker vindt en eet en dan toch maar het smerige klusje van prakken van de bdk en voeren (misschien in iets lekkers verpakt...) proberen. Alles voor de kleine patient, zullen we maar zeggen Heerlijk om te lezen dat jullie en Joepie toch ook best genieten van de vakantie! Het is verdiend!!!
pluis04 Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 fijn dat jullie al op dag 18 zitten en mischien wil hij geen dwangvoer meer omdat hij zelf al genoeg eet.want hij eet natuurlijk nog niet zo veel als anders want hij heeft ook veel minder beweging als je zelf heel de dag ligt heb je ook aan minder genoeg dan dat je heel de dag in beweging bent.
Mice Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 JoepieJoepieJoepieJoepie!!!Komop jochie, je kunt het!En Joepie's baasje natuurlijk ook!
Catelootje! Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Joep, je bent al zo een eind op weg, doorgaan!
joepie Geplaatst: 19 september 2011 Auteur Geplaatst: 19 september 2011 jaaaaaaa weer wat vooruitgang!!!! ooow ben zooo blij!!zijn neusje lijkt wel een neusje van een rolmopshondje...helemaal gebobbeld door de bultjes en die waren net als de rest van zijn koppie echt goed rood.....en nu is zijn gehele neusje nog wel even dik en gebobbeld maar niet meer zo rood......het is meer weer huidskleur aan het worden......en..............................hij krijgt hele kleine spleetjes bij zijn oogjes......dus ik hoop zo dat dat gaat doorzetten!!! Ik ben hier in ieder geval al zoooooo blij mee!!! Wat een kanjer he! En vandaag echt goed gegeten.....
Wabbit Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Heerlijk nieuws....laten we hopen dat de spleetjes straks groter groeien en hij binnen kort weer lekker rond kan kijken.
tamara29 Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 KEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII GOEDDDDDDDDDDDDDDD.:party:GOGOGOGOGO JOEPPIEEEEEEEEEEE.Echt super te lezen wat een vooruit gang.Ik mag nu wel zeggen dat hij het gaat redden dat kan niet anders met deze vooruit gang. :he::he::yipi::yipi::yipi:
joepie Geplaatst: 19 september 2011 Auteur Geplaatst: 19 september 2011 en toch durf je dat zelf echt nog niet te hopen...........ik blijf daarin heel voorzichtig.
tamara29 Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 en toch durf je dat zelf echt nog niet te hopen...........ik blijf daarin heel voorzichtig.Ik kan het me heel goed voorstellen jullie zien hem elke dag en hij ziet er zo zielig uit maar zeg nou zelf hij doet het toch super voor een konijn met myx en je moet niet vergeten dat je de kritiekste periode voorbij bent en je nu eigenlijk alleen nog vooruit gang ziet o niet dan.
elnienkjo Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 en toch durf je dat zelf echt nog niet te hopen...........ik blijf daarin heel voorzichtig.Laat je sterken door onze positieve berichtjes en natuurlijk blijf je voorzichtig. Dit is ook belangrijk want dan blijf je alert, als je verslapt kun je te makkelijk worden en mis je misschien dingen.
Pucky Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Super om te lezen..... Kom op Joepie!!Het is idd misschien nog wat vroeg, en natuurlijk blijf je erg voorzichtig, maar ieder stapje vooruit is er eentje!Wij blijven duimen draaien!!
PaulaW Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 ik begrijp heel goed dat je voorzichtig blijft hoormaar de laatste dagen is er elke dag een nieuwe vooruitgangbij hemwe denken hier ook dat hij het gaat redden hoor kom op joepie ga zo door hooren voor jullie nog fijne dagen daar en ik hoop mooi weer
rabbitmams_miriam Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Oh ik hoop zo dat hij binnenkort weer wat kan zien! er zit in ieder geval vooruitgang in!!
Fluf en Tinus Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Joepie wordt echt onze mascotte! Maar wat wil je ook met zulke verzorgers... Welk konijn mag nou mee op vakantie en krijgt een heerlijke villa als tijdelijk verblijf, met klamboe en 24/7 verpleging? Ga zo door
Crn76 Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Joepie, doorzetten hĆØ kereltje! Al zijn het kleine stapjes, daarmee kom je er ook! Beterschap!
jrjsieben Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 O wat zou het geweldig zijn dat hij straks lekker weer kan kijken En weer vrolijk rondhuppeld Kom op Joep je bent er bijna
michaela23 Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Jippieeeeeeeeeeee!!!! Ga zo door Joepie en baasjes!!
Roxanne van der Velden Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Kom op Joepie!!! We duimen allemaal voor je en wat een respect voor jullie als baasjes!!!
pluis04 Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 echt super goed nieuws zeg en ook al ben je voorzichtig maar ik weet bijna wel zeker dat hij het gaat halen anders zou hij meer achteruit gaan dan vooruit toch.en dat zijn oogjes een beetje open gaan en zijn neusje minder rood is toch echt wel verbetering.we blijven lekker door duimen.jullie blijven toch tot vrijdag nog weg?dan heb je lekker nog een aantal dagen om hem uitgebreid te verzorgen.
Aanbevolen berichten