Sher Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Ik heb even op die site gekeken. Je moet wel een sterke maag hebben voor een aantal van die foto's. Als je dan bedenkt dat een aantal van die dieren genezen zijn. Het is bijna onvoorstelbaar, maar dus wel mogelijk.Joep mag nu eigenlijk ook niet meer dood gaan. Kom op Joep!
Dollie Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/konijn/myxomatose.htmlkijk nou!!!!! Dit wist ik dus helemaal niet he,....ze hebben zonder te vragen deze foto van joep gebruikt...nu vind ik het niet erg hoor....maar ze hadden het best mogen vragen...maar goed we hebben goed mailcontact, ze hepen elke keer met antwoorden geven dus vooruit maar!!! Mijn JOEP!!Welke foto's is Joepie dan??? *herkent hem nergens in?* die met ontstoken ogen door myx ofzo?
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 bij gezwollen ogen en oren staat ie.....en daar ziet joep er nog goed uit als je nu naar hem kijkt hoor....wel en groot verschil...
Wabbit Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Fijn te lezen dat er verbetering is. Hier blijven we op hopen. Hoe langer hij het volhoud, hoe meer kans op genezing toch?Volhouden jullie beiden.
pluis04 Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 joep ik duim voor je dat je een goed nacht mag hebben.zet hem op je kan het
Sher Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 bij gezwollen ogen en oren staat ie.....en daar ziet joep er nog goed uit als je nu naar hem kijkt hoor....wel en groot verschil...Hij ziet er inderdaad een stuk beter dan een aantal konijntjes op de site. Ziet hij er ook zo zielig uit? Daar springen de tranen je spontaan van in je ogen.
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 ik plaats even een foto en dan schrik je je rot hoor, weer voorbereid want het is net zo erg als de foto's op de site!!
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 Niet schrikken hoor!!!!!!Joep net 5 min geleden...heb ook filmpje...die plaats ik morgen even..
tamara29 Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Ooh gerum verschrikkelijk om je dier zo te zien ik heb een vlaam gehad die er zo uit zag maar die heeft de 7 dagen niet gehaald.Fijn hem te zien eten zelf goed hoor, ik hoop dat ie snel op knapt.Mijn complimenten dat je het niet opgegeven hebt omdat hij er zo verschrikkelijk uitziet.
Sher Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Pfffff dat arm klein ding. Hij is ook nog steeds erg jong toch?Het ziet er toch iets beter uit, omdat hij een blaadje in de bek heeft. Dat is toch wel een beetje hoopgevend.
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 zielig he......maar weet je zijn uiterlijk zegt niks over het wel of niet halen......dit hoort gewoon bij deze rotziekte en gaat vanzelf weer weg naarmate het beter gaat met hem....Hij heeft heel erg opgezette neus, oren en ogen.....rood en gebobbeld...het blijft wel zo goed al beperkt tot zijn koppie...Hij krijgt om de 3 dagen duplo injecktie...2 keer pijnstilling2 keer baytrill4 keer oogzalf3 keer neusdruppels otrivin...
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 Hij is 5 maanden nu!!!! Beter ziet hij er niet uit hoor, wellicht dat dat blaadje het idd wat mooier maakt, hij is stabiel,,,geen rare bobbels meer ofzo....roodheid neemt af bij zijn oren en ook de dikte.....de rest hoop ik zo snel mogelijk!!
Sher Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Arm klein ding, dan is hij nog jonger dan mijn Hedwig. :(
Wabbit Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 ach wat ziet je kereltje er uit zeg.
Fluf en Tinus Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Wat ziet het er zielig uit, maar we blijven optimistisch, hoor! Jullie kleine vent knokt door en wij duimen voor hem - en jullie
Sanne&Bunbun Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Ik verwonder mij zo over zown beestje, wat moet hij een vertrouwen in zijn omgeving en jullie hebben dat hij zich nog zo gedraagt terwijl hij nagenoeg niks ziet. Hij zal wel goed merken dat hij gesteund en geholpen word. Volgens mij is zijn vertrouwen in jullie groot!
pluis04 Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 ziet er inderdaad echt heel zielig uit ook pijnlijk.is hij de nacht goed door gekomen?nu zijn jullie toch bijna de kritieke periode voorbij?hij moet het gewoon halen hij is nu al zo ver
jrjsieben Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 :(:(:(Wat een .......................................................... :duivel: rotziekteMaar wat een kanjer eten doet hij hoe ziek hij isHij wil verder :yes:
tamara29 Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Hij is 5 maanden nu!!!! Beter ziet hij er niet uit hoor, wellicht dat dat blaadje het idd wat mooier maakt, hij is stabiel,,,geen rare bobbels meer ofzo....roodheid neemt af bij zijn oren en ook de dikte.....de rest hoop ik zo snel mogelijk!!Agut hij is jonger dan mijn Elena die is 7 maanden.Is hij goed door de nacht heen gekomen en hoe is het nu met hem we blijven hier duimen hoor zekerste weten.Hij moet het gaan redden de kritiekste dagen zijn bijna geweest en nu moet hij opknappen vinden wij.
joepie Geplaatst: 15 september 2011 Auteur Geplaatst: 15 september 2011 ja de nacht is goed gegaan.....en vanmorgen heeft hij weer wat gegeten, korstje brood. loof en wilg......1 blaadje andijvie...en ik heb een zakje luzerne...lijkt op hooi, allemaal sprietjes en daar heeft ie ook wat van gegeten plus 5 sprietjes hooi!!! Hij zit nu met zijn koppie in het zonnetje en ziet er erg vredig uit!!Strax weer da........duplo injectie en oortjes nakijken....en ik krijg alles mee voor op de vakantie.....zal weer wat centjes zijn benn ik bang!!!
tamara29 Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Heel veel succes bij de DA vandaag met Joep.We denken aan hem.
Janneke Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Tot nu toe meerdere keren per dag gekeken of er al nieuws was over Joepie, met tranen in de ogen naar de foto's gekeken. Ik vind het echt geweldig knap wat je doet voor Joepie! Blijf volhouden en hopelijk kan je ons ook tijdens de vakantie op de hoogte houden.
joepie Geplaatst: 15 september 2011 Auteur Geplaatst: 15 september 2011 dat ben ik aan jullie verplicht nietwaar....de laptop gaat dus gewoon mee...
rabbitmams_miriam Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 gelukkig want ik kijk ook regelmatig hoe de vorderingen zijn bij joepie :mdr:
PaulaW Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 wat ziet hij er zielig uit zeg arm beestgelukkig vandaag ook weer gegeten en geen terugvalik ben ook bang dat het weer wat centen zal kostenik wens jullie in elk geval een fijne vakantieen hoop dat joepie elke dag een beetje vooruit gaat
Aanbevolen berichten