Dollie Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Echt super dat hij het zo goed doet. Heb je al een dierenarts gevonden in de buurt van eht vakantieadres? Gewoon voor het geval dat?En ik zou morgen even om een uitdraai van Joepies dossier vragen. Tenminste, alles wat met de myx te maken heeft dan natuurlijk. Je zult net zien dat je om wat voor reden dan ook toch even naar een DA daar moet, en dat je dan even kwijt bent wat hij ook al weer precies gehad heeft en wanneer..
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 jaaaa dat mag je doen van mij!! klinkt hoopvoller!!!!
Gast Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Ik heb de titel van het topic even aangepast.
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 ja dat doen we ook dat dossier van joep!! thx voor de tip,...maar......joepie is er echt nog niet hoor, hij is nog echt heel ziek, vandaag gaat het wat beter maar ik juig niet te vroeg...is echt nog erop of eronder....was het maar zo dat ik zeker wist dat hij het zou gaan redden.......we blijven ons best doen...we gaan vrijdag!
teddytjes Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Voor zover mogelijk, geniet er van!
Dollie Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 ja dat doen we ook dat dossier van joep!! thx voor de tip,...maar......joepie is er echt nog niet hoor, hij is nog echt heel ziek, vandaag gaat het wat beter maar ik juig niet te vroeg...is echt nog erop of eronder....was het maar zo dat ik zeker wist dat hij het zou gaan redden.......we blijven ons best doen...we gaan vrijdag!Natuurlijk moet je niet te vroeg juichen.. Met zulke dingen moet je altijd realistisch blijven. Alleen, als ik nu realistisch ben, zie ik dat de meeste konijnen met myx inmiddels dood zouden zijn. Maar Joepie niet, die begint juist op te knappen! Hoeveel dagen is het nu?
Gijssie Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Kom op joep, zet hem op! Dit klinkt wel al veel beter, maar we blijven duimen voor joepie.
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 2 weken!!!!!!!!!en gisteren vond ik het echt minder, echt niks willen eten en alleen maar liggen, vandaag piepklein beetje beweging, uit zich zelf wat hooi en ook echt wel wat gegeten ernaast....dus niet slecht vandaag hoor....zou alleen zo graag zien dat zijn neusje, het snot en benauwde over zou gaan....!
jrjsieben Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 :party::party:Kom op Joep je bent een kanjer :love:................................................................En je verzorgers ook
pluis04 Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 het klinkt allemaal een stuk positiever ook al is hij er nog niet maar het is al wel goed dat hij zelf weer wat eet.kom op Joep je kan het
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 mag joep de gele blaadjes van de zonnebloem??
Dollie Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Naar mijn weten wel, alleen niet als zwe bij een bloemist oid wegkomen ivm bestrijdingsmiddelen.
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 heb in de tuin 1 van 3,5 meter hoog....en de bladeren krijgt hij wel zo nu en dan...maar weet dus niet of die gele blaadjes ook mogen!?
Dollie Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Dan is het naar mijn weten prima. :yes:
Gwentje Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Wat super dat Joepie vooruit gaat, komop Joepie! Ik vindt het echt super van jouw, baasje van Joepie.. Dat jullie het niet opgeven mijn complimenten!
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 Vind het wel echt zooo super als ik zie hoevaak deze topic al gelezen/bekeken is.......zoveel bbers die zo meeleven.....geweldig!
pluis04 Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 daarom moet Joep het vast en zeker gaan halen zoveel mensen die voor hem duimen.
rabbitmams_miriam Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Vind het wel echt zooo super als ik zie hoevaak deze topic al gelezen/bekeken is.......zoveel bbers die zo meeleven.....geweldig!Tja wat wil je ook , jullie vechten samen zo hard om dit te overwinnen. Ieder konijnenbaasje voelt je verdriet bij de downs en vreugde bij de ups omdat we ons kunnen inleven in je gevecht. En ik hoop dat joepie weet hoeveel mensen hem steunen in zijn en natuurlijk jouw strijd tegen die rot ziekte.Dus joepie, zet hem op he!! En jij in ieder geval toch een hele fijne vakantie !!
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 hopelijk wordt het een super vakantie met joep die elke dag een beetje meer laat zien dat hij zich beter voelt
rabbitmams_miriam Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Daar gaan we gewoon van uit, ik vind dat ie het ongelooflijk goed doet voor de tijd dat hij al myx heeft. Misschien heeft ie wel even vakantie nodig :wink2:. Na alle stress kun jij dat ook even goed gebruiken, effe bij-tanken aan energie toch? :mdr:
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 ja ik weet het niet, ik kan niet vergelijken hoe anderen het zouden doen met 2 wk myx....ik weet dat vele het niet redden en ja joep heeft vandaag wel meer bewogen en meer gegeten dus opzich echt geen slecht dagje....hij blijft alleen wel erg warm/koortsig....hoort dat bij myx??? het is een kanjer!!We hebben net zijn nieuwe kooi geintroduseerd.....want die gaat mee op vakantie als terug trek plekje bij zijn paneelren....heb er een deken overheen dus lekker wat donkerder....maar ja....zijn oogjes blijven potdicht zitten, hij is echt al een week blind....ziet echt niks....dat ook dat maar snel mag weg trekken!!!! we moeten geloof ik nu op het dieptepunt zitten......dus met een beetje geluk en veel duimen....gaan we nu de goede kant heel langzaam op!!!!
Pucky Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Nogmaals, ontzettend veel respect voor wat je allemaal voor Joepie doet!En we blijven hier natuurlijk heel hard duimen voor Joepie en hopen dat hij er weer bovenop gaat komen!!
rabbitmams_miriam Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Ja denkt ook dat het nu de goede kant op moet gaan. Weet niet of de koorts er bij hoort maar zou me best kunnen voorstellen dat dat de reactie van het lichaam is om het virus te bevechten. De oogjes zitten waarschijnlijk nog dicht door de zwelling? Als de zwellingen afzakken zouden de oogjes weer open moeten kunnen, ik hoop echt dat hij lekker snel herstelt nu. Ik vind hte echt top de strijd die jij levert met joepie!! ik kan dat niet genoeg benadrukken :cool:(Als mijn nijntjes ziek zijn, dan ben ik ook ontzettend bezorgd maar weet meestal wel dat ze er boven op komen na een tijdje , jij zit ook nog met de gevoelens dat je dat niet eens zeker wist in het begin toen je aan deze strijd begon. Lijkt me ook emotioneel zo`n lieverd zo te zien worstelen met zijn gezondheid. )
joepie Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/konijn/myxomatose.htmlkijk nou!!!!! Dit wist ik dus helemaal niet he,....ze hebben zonder te vragen deze foto van joep gebruikt...nu vind ik het niet erg hoor....maar ze hadden het best mogen vragen...maar goed we hebben goed mailcontact, ze hepen elke keer met antwoorden geven dus vooruit maar!!! Mijn JOEP!!
tamara29 Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Joep heeft inderdaad nog even te gaan voor dat het over is maar dat het al korstjes zijn op de oren is al heel wat dat wil zeggen dat de myxsomen of zo iets al aan het op drogen zijn of aan het slinken ik weet niet precies hoe je het zegt, maar het lijkt erop zoals ik lees uit je teksten is het nu allemaal langzaam aan het slinken en dat is een goed teken.Of de koorts bij de ziekte hoort weet het niet ik denk het wel.
Aanbevolen berichten