Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn kleine Bloem heeft een scheur/hap in/uit haar lip :(

Donderdagavond kreeg ze haar 2 vaccinaties en toen is ze onverwachts via mijn schouder van de behandeltafel afgesprongen (ze is dus van 1.60 m gevallen toen) ik denk dat ze toen haar tand door haar lip heeft gehad want ik zag gisteravond dat er echt een scheur in haar lip zit (er is een soort hapje uit) en dat het nu niet aan elkaar aan het genezen is.

Ik had de spoeddienst gebeld maar ze kunnen het al niet meer hechten en ik moet het nu met een beetje betadine schoonhouden...

Alleen dit lukt voor geen meter, ze laat me er echt niet bij? ik had haar al op r rug gelegd en met een wattenstaafje op haar wondje gedaan maar dan gaat ze gewoon aan dat staafje zuigen alsof het een speentje is, haha dat was wel heeeeeel schattig :love:

iemand nog tips? en wat zouden jullie er verder mee doen? ze heeft er nu helemaal geen last van want ze eet nog als de beste en trek ook nog gewoon aan handdoeken met haar bekkie.

ik vind het zo zielig voor haar :(

Geplaatst:

Je kunt haar ook nog in een handdoek wikkelen met alleen haar kopje erbuiten en haar dan aanstippen met betadine.

Had de DA het donderdagavond niet gezien dan?Lijkt me toch dat het bloed als het een soort van gescheurd is.

Geplaatst:

bedankt voor de tip!

nee de Da had het donderdag niet gezien, Bloem raakte helemaal in paniek toen ze was gevallen en we kregen haar pas 5 minuten later weer te pakken, toen hebben we haar razendsnel samen met haar vriendje in de vervoersbox gedaan en zijn weggegaan...

door alle paniek en schrik niet eens aan gedacht om naar haar mondje te kijken, de pootjes leken ons het belangrijkst en die waren in orde aangezien ze keihard aan het rennen was...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .