Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou ik kan je zeggen het is wel heel interresant om mee temaken dat je eigen konijn gecasteerd wordt.

Maar Klaasje heeft het goed gedaan:)

Toen ik hem achterliet was die half wakker en druk bezig met weer proberen testaan.

Dus straks wordt ik gebeld en als het goed is mag ik hem tussen 1 en 3 ophalen:)

Geplaatst:

Wat zal er een last van je schouders zijn gevallen zeg. Fijn dat alles goed is gegaan met Klaas.

Geplaatst:
Fijn dat het goed gegaan is, dat zal een hele opluchting zijn!

Saar d'r nieuwe vriendje is vandaag ook gecastreerd. Ik heb niks gehoord, dus neem aan dat het goed gegaan is.

Echt wel...vooral na de laatste keer

Geplaatst:
Oooh, daarom dat hij alles zo dapper doorstond!

Hopelijk wordt het een gelukkig stelletje :D

Dat hoop ik ook:)Over 2 weken zullen we het weten:)

en eind oktober of ze met z'n 7en een groep willen worden:mdr:

Geplaatst:

Pak van mijn hart! Mijn konijn moest woensdag onder narcose, en ik was wel heel erg zenuwachtig nadat ik jou verhaal had gelezen, dus ik kan me voorstellen dat jou angst nog veel erger geweest moet zijn. Echt heel fijn dat het deze keer goed gegaan is.

Geplaatst:
Pak van mijn hart! Mijn konijn moest woensdag onder narcose, en ik was wel heel erg zenuwachtig nadat ik jou verhaal had gelezen, dus ik kan me voorstellen dat jou angst nog veel erger geweest moet zijn. Echt heel fijn dat het deze keer goed gegaan is.

Het is ook een pak van me hart:)

Maar echt helemaal zeker van me zaak ben ik pas als die over 2 weken vrolijk met Guus buiten huppelt!

Want hij eet weer goed en keutelt er vrolijk op los...maar is nog wel heel rustig voor zijn doen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .