Wabbit Geplaatst: 12 september 2011 Delen Geplaatst: 12 september 2011 Sterkte vandaag met het afscheid nemen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Janet0209 Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2011 Hoi allemaal,nogmaals bedankt voor jullie reacties, ik heb er veel steun aan gehad. Afgelopen maandag heb ik haar in laten slapen waarna we een mooi grafje voor haar gemaakt hebben in de tuin. Ik mis haar verschrikkelijk maar heb wel het idee dat ze op de een of andere manier toch nog bij me is. Ben nu druk bezig mijn andere konijn te koppelen aan de konijnen van mijn ouders want ik ben bang dat hij anders snel eenzaam zal worden zonder haar. Hoop dat het lukt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brenda Geplaatst: 14 september 2011 Delen Geplaatst: 14 september 2011 heel veel succes met de koppeling en vergeten doe je haar nooit , een schrale troost je hebt haar alles gegeven wat je KON! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sjaak en floortje Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Hoi Janet, Wat moedig van je, dat je haar hebt laten inslapen. Fijn dat je haar een mooi plekje hebt kunnen geven. Hopelijk gaat het koppelen goed! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten