Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

pip is een voedster van bijna 2 jaar, ze is altijd super druk!

alleen sinds vanmiddag zit ze stil in een hoekje, ze is heel erg koud en eet niets..

zelfs niet als ik met de snoepjes rammel, normaal rende ze door het hok en maakte binky's en maakte gijs ook helemaal gek, maar nu keek ze nieteens op.. misschien heeft ze haar dag gewoon even niet, maar pip en dit gedrag kan gewoon niet.. alles laat ze liggen terwijl ze normaal het liefst gijs zijn eten ook nog opeet.. wat is er met me lieve pip?

Geplaatst:

Is ze nog warm achter de oren? Als dat niet is, is er echt spoed bij geboden.

Bij een konijn ligt na 24uur de darmen stil als ze niet eten. Stil in een hoekje zitten, niets doen, dat zijn echt wel kenmerken waarbij er echt actie ondernomen moet worden: naar de DA.

Het kan van alles zijn: pijn, gas, verstopping...

Geplaatst:

o jeetje.. ik weet niet hoelang het is,. het klinkt heel slecht maar ik zit de hele dag op school..

ze heeft het iedergeval al vanaf een uur of 5.. ik heb op haar buikje gedrukt/gemasseerd dat voelt naar mijn idee prima aan

ze blijft ook rustig zitten... ik denk niet dat me ouders zo blij zijn als we WEEER naar de da moeten, pip&gijs zijn de laatste tijd echt TE vaak daar geweest.. kan ik niet zelf iets doen?

Geplaatst:

ik ben net ook naar de da geweest met men 25 dagen oude konijntje, lag ook stil in een hoekje, kdenk niet dat hem eet en had maar 33°... het verhaal staat bij gezondheid: ik weet het niet...

Geplaatst:

Als ik jou was ga zou ik toch naar de da gaan Omdat het altijd te laat kan zijn

Mijn konijn (wie vorige maand overleden is) Hebben we ook 1 dag uitgesteld ''Oh we kunnen eerst even kijken hoe het met haar gaat'' maar het was al telaat :( Ze was al 10 jaar oud en een super mooi leven gehad ze werd met dierendag 11 :)

Maar terug naar het onderwerp -- of je zelf iets kunt doen -> je kunt ook altijd nog bellen naar de dieren arts om te vragen of ze raad weten heb ik ook al eens gedaan mijn da hielp heel erg goed ! en het is ook erg duur als je vaak naar de da moet

de controle is 40 euro of 50 Weet ik niet preciess en bellen kost haast niets

Ik hoop dat er niets aan de hand is met haar !

groetjes Nathalie:love:

Geplaatst:

Probeer haar wat te laten bewegen

Morgenochtend moet ze toch zeker weer gegeten hebben

Heb je geen kruik of limnade fles met warm water

Drink ze wel

Krijgt ze groenten normaal

Heeft ze wat gegeten wat ze normaal niet krijg

Geplaatst:

nee er is niets veranderd, ja alleen dat me zusje en ik weer naar school gaan

dus die aandacht vrager heeft wat minder aandacht gekregen als normaal

heb net haar buikje voorzichtig gemasseerd en toen ze op de wc zat ging het goed, alleen het poep zag er niet echt goed uit, maar dat is er iniedergeval uit, ze eet nu weer alles ze drinkt! dus ik hoop dat dit het was?

Geplaatst:

Mijn voedster heeft het ook twee keer gehad

En zo ineens was het ook weer over

Mijn is verteldt ze moeten binnen 12 uur weer gaan eten anders naar de da

Ga vannacht toch nog maar even bij haar kijken als het mag van je ouders

Anders willen die het misschien wel voor je doen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .