Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou toch maar besloten om mijn nijnsels te laten enten.

Even geïnformeerd naar de prijzen bij 3 verschillende dierenartsen.

Maar bij 2 schrok ik me wild!

Wat betalen jullie voor het enten van jullie konijnen?

Tijdens de ent-avonden dan...

Geplaatst:

In april was ik €15,- kwijt (x2 dan hè) voor beide dames, die op de vaccinatiedag van de opvang zijn ingeënt. Voor Peter, tijdens het entuurtje van mijn DA, was ik €12,5 kwijt. Gisteren zijn Feline en PEter Rabbit weer ingeënt, als het goed is was dat €12,25 voor 2 konijnen, tenminste, dat heeft Wupsie betaald voor haar konijnen. Zij was bijna tegelijk met mijn moeder dus neem aan dat die het zelfde betaald heeft.. :P

€11,5 is toch ook een mooi bedrag?

Geplaatst:

Tsja, als het niet anders is dan zou ik het wel doen, maar gelukkig zijn mijn dierenartsen wel schappelijk. Betaal hier in Leeuwarden ook 12,5 en in Groningen dus ook.

Geplaatst:

Hmm, dan klinkt het inderdaad alsof ik ook steeds teveel betaal (26,- euro per konijn)... En dat is dan wel op speciale entdagen voor konijnen. Maar ach, het is een goede dierenarts en ze worden ook direct even nagekeken en gewogen. Het moet maar ;)

Geplaatst:

Ik vind 17 euro p.k. ook veel, maar de andere dierenarts vraagt ook zoiets. En hoe verder ik ga rijden, hoe stressvoller.. en brandstof wordt uiteindelijk ook duurder... 't moet dan maar, denk ik.

Geplaatst:
16 nogwat voor mijn bun, tijdens speciale ent dagen. Allemaal konijntjes in de wachtkamer! Zie je mensen die geen konijn hebben echt kijken. wat is er aan de hand???

Dat heb ik al toen ik nog met 1 konijn aan kwam zetten... Milo zit hier altijd bij de dierenarts met grote (heel grote) honden om zich heen, dan is het helemaal zoiets bizars.

Geplaatst:

Mijn bouvier wordt altijd samen met de konijnen geent :P Dat kwam toevallig zo uit en het scheelt mij ook nog eens in de consult kosten. Uit beleefdheid zet ik mijn auto bij hun op het erf en haal ik mijn hond er op het laatste moment uit. De da is al zo stress vol voor konijnen, dus daar hebben ze mijn drukke puberende hond niet bij nodig! Maar toch kijken de mensen vreemd..

De vorige keer dat ik er was hadden mensen al hun grote konijnen in grote kartonnen dozen gestopt, maar mijn konijnen zouden een gat in de doos bijten en zo ontsnappen...

Geplaatst:

Ik zou echt niet weten wat ik moet betalen. Vorige keer heb ik Hedwig in twee gedeelten laten enten. Dat is dus niet echt een goede maatstaf. Nu wil ik ook nog naar een andere da, omdat die de konijntjes ook even weegt en nakijkt. Een da die er zomaar een spuit injast zonder te kijken of het konijntje fit genoeg is, vind ik erger dan een paar euro extra.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .