juudjuhlove Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Nou toch maar besloten om mijn nijnsels te laten enten.Even geïnformeerd naar de prijzen bij 3 verschillende dierenartsen.Maar bij 2 schrok ik me wild!Wat betalen jullie voor het enten van jullie konijnen?Tijdens de ent-avonden dan...
Elvje Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 in april was dat hier 17 euro per konijn
jrjsieben Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Vraag even naar de speciale konijnentspreekurenDie hebben ze bij elke praktijk wel
juudjuhlove Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Geplaatst: 8 september 2011 Dat heb ik gedaan Bij 2 was het 24 en 27,50.En bij de ander 11,50...
Nimfee Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Pff geen idee...Volgens mij ben ik 15 euro per konijn kwijt.
Dollie Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 In april was ik €15,- kwijt (x2 dan hè) voor beide dames, die op de vaccinatiedag van de opvang zijn ingeënt. Voor Peter, tijdens het entuurtje van mijn DA, was ik €12,5 kwijt. Gisteren zijn Feline en PEter Rabbit weer ingeënt, als het goed is was dat €12,25 voor 2 konijnen, tenminste, dat heeft Wupsie betaald voor haar konijnen. Zij was bijna tegelijk met mijn moeder dus neem aan dat die het zelfde betaald heeft.. €11,5 is toch ook een mooi bedrag?
juudjuhlove Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Geplaatst: 8 september 2011 11,50 vind ik inderdaad prima Maar 24 of 27,50 wordt me een beeetje te gek
Dollie Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Tsja, als het niet anders is dan zou ik het wel doen, maar gelukkig zijn mijn dierenartsen wel schappelijk. Betaal hier in Leeuwarden ook 12,5 en in Groningen dus ook.
Fluf en Tinus Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Hmm, dan klinkt het inderdaad alsof ik ook steeds teveel betaal (26,- euro per konijn)... En dat is dan wel op speciale entdagen voor konijnen. Maar ach, het is een goede dierenarts en ze worden ook direct even nagekeken en gewogen. Het moet maar
Dollie Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Als je kijkt naar wat de entstof kost is zelfs 12 euro duur, maar goed.
Elvje Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Ik vind 17 euro p.k. ook veel, maar de andere dierenarts vraagt ook zoiets. En hoe verder ik ga rijden, hoe stressvoller.. en brandstof wordt uiteindelijk ook duurder... 't moet dan maar, denk ik.
chan Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Was gisteren 42,50 kwijt voor 7 nijnen. Ook zijn ze helemaal nagekeken.Goedkope dierenartsen bestaan toch echt
Nicky_the Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Hier is het voor 1 konijn 15 euro en voor 2 konijnen samen 22,50 euro of 25 euro..Maar de da waar ik eerst zat rekende 25 euro per konijn...
Bianca Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 De ene 25 voor beide entingen en de andere 20 voor maar alleen myx en dan 5 euro korting voor de tweede, dus dat was zo'n 40 euro.
Sanne&Bunbun Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 16 nogwat voor mijn bun, tijdens speciale ent dagen. Allemaal konijntjes in de wachtkamer! Zie je mensen die geen konijn hebben echt kijken. wat is er aan de hand???
juudjuhlove Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Geplaatst: 8 september 2011 Haha, dat lijkt me inderdaad wel grappig.Nou mijn dames en heer worden 21 september voor het eerst geënt.Nu nog naar iets op zoek waar mijn 2 vlamen in kunnen...
Rian Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Wij betalen dezelfde prijzen als Bianca aangeeft. (Misschien ook dezelfde DA? Zou kunnen)
Elvje Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 16 nogwat voor mijn bun, tijdens speciale ent dagen. Allemaal konijntjes in de wachtkamer! Zie je mensen die geen konijn hebben echt kijken. wat is er aan de hand???Dat heb ik al toen ik nog met 1 konijn aan kwam zetten... Milo zit hier altijd bij de dierenarts met grote (heel grote) honden om zich heen, dan is het helemaal zoiets bizars.
Nicky_the Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Mijn bouvier wordt altijd samen met de konijnen geent Dat kwam toevallig zo uit en het scheelt mij ook nog eens in de consult kosten. Uit beleefdheid zet ik mijn auto bij hun op het erf en haal ik mijn hond er op het laatste moment uit. De da is al zo stress vol voor konijnen, dus daar hebben ze mijn drukke puberende hond niet bij nodig! Maar toch kijken de mensen vreemd..De vorige keer dat ik er was hadden mensen al hun grote konijnen in grote kartonnen dozen gestopt, maar mijn konijnen zouden een gat in de doos bijten en zo ontsnappen...
Sher Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Ik zou echt niet weten wat ik moet betalen. Vorige keer heb ik Hedwig in twee gedeelten laten enten. Dat is dus niet echt een goede maatstaf. Nu wil ik ook nog naar een andere da, omdat die de konijntjes ook even weegt en nakijkt. Een da die er zomaar een spuit injast zonder te kijken of het konijntje fit genoeg is, vind ik erger dan een paar euro extra.
Aanbevolen berichten