Dollie Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Bij de fokker denk ik, in haar topic staat dat hij 4,5 maand is en al 9 weken bij hen is. Als ik dan goed terug reken was ie al ouder dan zzeven weken?
joepie Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 klopt helemaal, 7 weken en nu 4,5 maand!
Nicole85 Geplaatst: 9 september 2011 Auteur Geplaatst: 9 september 2011 Ik was niet meer online geweest.Helaas hebben we ons konijn gisteravond laten inslapen. Hij ging plots achteruit.Wilde nog maar minimaal eten, trok zich terug en oren waren zo enorm gezwollen dat er barsten in kwamen. Moet ongelooflijk veel pijn hebben gedaan.Helaas, helaas!! We hebben er alles aan gedaan, veel tips hier uit het topic heb ik gebruikt (vezeldrankje (SS?), verschillende soorten groenten gekocht bij de groenteboer, maar hij sloeg alles af op het laatst).Konijn was in april geënt overigens. We wonen in een buitengebied.Bedankt voor alle adviezen. Afgelopen dagen veel rondgespeurd op internet, maar je leest maar heel weinig dat er konijnen erdoorheen komen.Joepie, ik hoop echt dat jouw nijn het redt. Succes en beterschap.Andere konijn van ons blijft nu even alleen achter, is heel fit en lijkt er niet zoveel om te geven als ons.
joepie Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 ow meis wat erg!!!!! echt erg.....wat een rotvirus...niet te geloven....ik mag idd hopen dat joep het red maar oww.....ik hou me vingers gekruisd....lieverd, je hebt alles gedaan........zo zijn echte baasjes!!! top van je!sterkte
teddytjes Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Heel veel sterkte met het verlies....
Gwentje Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Heel veel sterkte! Je hebt alles gedaan wat je kon doen, Nicole!
Wabbit Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Veel sterkte met het verlies. Je hebt echt werkelijk alles gedaan wat je kon.
Gijssie Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Ohhh wat erg. Ook van mij heel veel sterkte!
ceedeerom Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 dus jij ook al, wat een ellende allemaal he. Het is zo verdrietig, je doet je uiterste best, je vecht en vecht en dan is het over.Veel sterkte.
michaela23 Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Wat erg zeg. Heel erg veel sterkte, en nijn, rust maar zacht.
rabbitmams_miriam Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 dat ging snel :( wat is het ook een rot ziekte bah.........heel veel sterkte met het verlies
Aanbevolen berichten