joepie Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Geplaatst: 8 september 2011 Ze vond Joepie er (te)goed uitzien voor een week myx. Had ook nergens korsten en dat had ze verwacht...Ze maakte zich zorgen om zijn oren, die vond ze te, veelste dik..... Ze twijfeld.....morgen gaat ze utrecht bellen en daar overleggen en ik heb haar foto's gestuurd.Ze twijfeld tussen myx, want ze sloot het niet uit en syfilus...We moeten morgen even afwachten dus en hoop op goed bericht....Ze vond ook dat de baytril net genoeg zijn werk deed en na telefoon utrecht gaan we voor iets anders kijken.Mocht het wel myx zijn, zeker omdat ze hem er voor een week myx goed vond uitzien,....is de kans wel wat groter het te overleven...Spannend hoor, ik wacht morgen in spanning af!
Dollie Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Ok dit is dus wel goed nieuws? Of het is geen myx of hij doet het nog heel goed voor myx? Wat fijn!!Maar maakte je een typfout en bedoel je dat de baytril NIET genoeg zijn werk doet, of wel NET?
tamara29 Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Ok fijn om dit te lezen dat hij het zo super doet.Dat komt door de goede zorgen van zijn baasje en de sterke wil van Joepie.Top hopelijk morgen nogmeer goed nieuws te lezen.
joepie Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Geplaatst: 8 september 2011 ik denk zelf wel dat het myx is....2 artsen hebben dat ook gezegd en zij waar we nu waren twijfeld....ik wacht morgen af
Aanbevolen berichten