FireAndIce Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Geplaatst: 4 november 2011 Het was de 4e kuur,de DA zei dat het waarschijnlijk niet beter zou worden dan het nu is.
rabbitmams_miriam Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 oh ok.....voor de rest verder geen klachten meer dan?
FireAndIce Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Geplaatst: 4 november 2011 (aangepast) Hij is ontzettend vrolijk,druk en eet en drinkt erg goed!Hij is ook erg leergierig,en blijft ook gewoon liggen als ik 'm aai:love:Als ik het toiletje verschoon steekt ie altijd z'n snoet ertussen:mdr:Geef ik 'm een snoepje,gaat ie daarmee rondjes rennen,en dan eet ie 'm pas op,haha! 4 november 2011 aangepast door FireAndIce
rabbitmams_miriam Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 nou lekker vrolijk en speels dus :mdr:
Aniek Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Het kan ook zijn dat hij allergisch is natuurlijk, wellicht met bodembedekking oid nog wat proberen.Verder las ik dat je hem aan een tuigje liet lopen, dat is erg gevaarlijk. Beter niet doen, maar lekker in een ren.
FireAndIce Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Geplaatst: 4 november 2011 Wat is er gevaarlijk aan een tuigje?
FireAndIce Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Geplaatst: 4 november 2011 Hij heeft alleen een tuigje om omdat ik 'm dan beter kan vangen en vasthouden.
elnienkjo Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Wanneer een konijn ergens van schrikt en wegspringt heb je grote kans dat hij zijn rug breekt. Een konijn is geen hondje, geef hem lekker een ren en ga niet met hem slepen.
FireAndIce Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Geplaatst: 5 november 2011 (aangepast) Hij heeft geen hinder aan het tuigje,en hij kan nergens achter blijven hangen ofzo.Waarom zou ie z'n rug breken?Wat bedoel je met slepen?Hij kan toch zelf wel rondhobbelen? 5 november 2011 aangepast door FireAndIce
FireAndIce Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Geplaatst: 5 november 2011 (aangepast) Ik snap gewoon niet waarom ie met een tuigje om z'n rug kan breken.Hij is net zo vrij met als zonder tuigje.Hij is gewoon makkelijker te pakken met tuigje om,en ik zie 'm eerder met de felle kleurtjes! 5 november 2011 aangepast door FireAndIce
FireAndIce Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Geplaatst: 5 november 2011 Ik vindt dit een beetje klinken als de discussie paard wel of geen halster om in de wei...
Elvje Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Tuigjes zijn wel degelijk erg gevaarlijk... als je daarmee gaat lopen terwijl je het touwtje vast houdt... Heel erg gevaarlijk, zoals anderen dat hebben omschreven.Je plukt je konijn aan het tuigje van de grond? Lijkt me hoogst onprettig... Oppakken is sowieso al echt niets en dan ook nog zo? Ik zou je konijn gewoon lekker met vier pootjes op de grond laten en dat vervelende ding aflaten.Maar waarom niet de tuin gewoon konijn proof maken? Zodat je zonder stress je konijn kan laten rond huppen, bijv. een paar tweedehands renpanelen op de kop tikken en je hebt dat hele tuigje niet nodig.
FireAndIce Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Geplaatst: 5 november 2011 (aangepast) Aan het tuigje van de grond halen???Waarom zou ik dat doen?Hij loopt tussen 3 muren en gaas in.Ik gebruik nooit een touwtje.En ik kan 'm niet de hele dag buiten laten,dus moet 'm toch een keer oppakken en mee naar binnen nemen.Als ie meer gewend is mag ie zonder tuigje,het is nu gewoon nog vreemd voor 'm.Ik doe aan clickertraining,en leer 'm om naar me toe te komen met beloning. 5 november 2011 aangepast door FireAndIce
FireAndIce Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Geplaatst: 5 november 2011 Ik vindt dat dit topic zo een nare draai krijgt,het gaat hier over de gezondheid,niet over tuigjes.
Gast Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Om weer even op het oorspronkelijke onderwerp terug te komen, als het om snot gaat kan de behandeling erg lang duren.Mijn voedster heeft 3 maanden behandeling nodig gehad, maar is uiteindelijk wel van de klachten afgekomen.
FireAndIce Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Geplaatst: 5 november 2011 Dan is er vast te snel gestopt met de kuur.Maar ze zei er ook bij dat zoveel kuren lang achter elkaar ook niet goed zijn.Zou het nu te laat zijn een kuur op te starten en wel langer vol te houden?
Aanbevolen berichten