Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Hij is ontzettend vrolijk,druk en eet en drinkt erg goed!

Hij is ook erg leergierig,en blijft ook gewoon liggen als ik 'm aai:love:

Als ik het toiletje verschoon steekt ie altijd z'n snoet ertussen:mdr:

Geef ik 'm een snoepje,gaat ie daarmee rondjes rennen,en dan eet ie 'm pas op,haha!

aangepast door FireAndIce
Geplaatst:

Het kan ook zijn dat hij allergisch is natuurlijk, wellicht met bodembedekking oid nog wat proberen.

Verder las ik dat je hem aan een tuigje liet lopen, dat is erg gevaarlijk. Beter niet doen, maar lekker in een ren.

Hij heeft geen hinder aan het tuigje,en hij kan nergens achter blijven hangen ofzo.

Waarom zou ie z'n rug breken?

Wat bedoel je met slepen?Hij kan toch zelf wel rondhobbelen?

Ik snap gewoon niet waarom ie met een tuigje om z'n rug kan breken.

Hij is net zo vrij met als zonder tuigje.

Hij is gewoon makkelijker te pakken met tuigje om,en ik zie 'm eerder met de felle kleurtjes!

Geplaatst:

Tuigjes zijn wel degelijk erg gevaarlijk... als je daarmee gaat lopen terwijl je het touwtje vast houdt... Heel erg gevaarlijk, zoals anderen dat hebben omschreven.

Je plukt je konijn aan het tuigje van de grond? Lijkt me hoogst onprettig... Oppakken is sowieso al echt niets en dan ook nog zo? Ik zou je konijn gewoon lekker met vier pootjes op de grond laten en dat vervelende ding aflaten.

Maar waarom niet de tuin gewoon konijn proof maken? Zodat je zonder stress je konijn kan laten rond huppen, bijv. een paar tweedehands renpanelen op de kop tikken en je hebt dat hele tuigje niet nodig.

Aan het tuigje van de grond halen???

Waarom zou ik dat doen?

Hij loopt tussen 3 muren en gaas in.

Ik gebruik nooit een touwtje.

En ik kan 'm niet de hele dag buiten laten,dus moet 'm toch een keer oppakken en mee naar binnen nemen.

Als ie meer gewend is mag ie zonder tuigje,het is nu gewoon nog vreemd voor 'm.

Ik doe aan clickertraining,en leer 'm om naar me toe te komen met beloning.

Geplaatst:

Om weer even op het oorspronkelijke onderwerp terug te komen, als het om snot gaat kan de behandeling erg lang duren.

Mijn voedster heeft 3 maanden behandeling nodig gehad, maar is uiteindelijk wel van de klachten afgekomen.

Geplaatst:

Dan is er vast te snel gestopt met de kuur.

Maar ze zei er ook bij dat zoveel kuren lang achter elkaar ook niet goed zijn.

Zou het nu te laat zijn een kuur op te starten en wel langer vol te houden?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .