Ga naar inhoud

Ziek?


Tijger

Aanbevolen berichten

Mijn konijn zit al sinds vannemorgen in haar hok uitgestrekt te liggen op haar zij. Met haar ogen halftoe.

Ze komt anders bijna nooit in haar hok. Meestal speelt ze buiten in haar ren. In pakte haar, en zette haar buiten. Toen liep ze meteen naar een hoek en rolde weer op haar zij met haar ogen bijna gesloten. Het is niet van de warmte, het regent buiten en is redelijk koud. Ze ademt niet diep ofzo.

Ik maak mij echt zorgen, en als ze ziek is dat het niet besmettelijk is voor mijn ander konijn.

Weten jullie of ze ziek is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me alleen maar bij de reacties hierboven aansluiten.. Even naar een da, ookal is het zondag..

Een konijn die niet ligt te slapen (dus de hele dag zo ligt/zit) en dicht geknepen ogen heeft, heeft meestal pijn.. Een konijn met pijn stopt meestal met eten, waardoor de darmen stil komen te liggen en het beestje overlijd.. Optijd ingrijpen is dus noodzakelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou lijkt meer op gas door stress misschien, en dat kan dodelijk zijn als je niet op tijd ingrijpt, alert zijn op de signalen die ene konijntje geeft want op het moment dat ze je laten zien dat ze niet lekker zijn is het vaak al slecht met ze gesteld en is hulp geboden.

Gelukkig dat ze nu weer wat normaler doet maar wees alert.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .