liessie Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Hallo allemaal, Ik ben begonnen aan een konijnen tijdschrift (Rabbits & Me), en een van de onderwerpen die ik er nu in behandel is myxomatose. Ik heb zelf geen foto's van een konijn met myxomatose, dus vandaar deze vraag. Dus heb jij foto's van een konijn met myxomatose en vind je het niet erg om deze aan mij te geven, laat het mij dan even weten P.S ik geef je wel credits voor de foto's in het tijdschrift. Groetjes Elise
Catelootje! Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Ik heb gelukkig geen eigen foto's, maar ik denk dat de leden in het algemeen wel geïnteresseerd zijn in de inhoud van het blad.
saskiaa Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Ik heb geloof ik nog wel van wilde konijnen, is dat ook goed?
Domino Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 (aangepast) Ik heb hier wel een foto, ik weet niet of je er wat aan hebt? Deze is gemaakt bij een vangactie 2 jaar geleden. Dit konijn is door de dierenarts ingeslapen. 3 september 2011 aangepast door Domino
cleo+jappany Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 hey, dat lijkt me leuk! een blad over konijnen. Is er al een topic over? Ik kan je niet helpen met de foto's maar het is de tijd van het jaar jammer genoeg, ik zou eens even door het gezondheids forum scrollen, en (tactvol) vragen voor wat foto's
Gwentje Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Ik heb geen fotos van Myxomatose sorry, ik geloof Ceedeerom had wel 1 foto van Jazz* die myxomatose had en daaraan overleed?
liessie Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Geplaatst: 5 september 2011 @ Catelootje!, bedankt voor je reactie.@ saskiaa, Foto's van wilde konijnen zijn ook goed Ik zoek voornamelijk foto's waar je de symtomen van myxomatose op kan zien, zoals de dikke ogen, dikke oren ect. daarbij maakt het niet zo veel uit of het wilde of tamme konijnen zijn ^^@ Domino, Super bedankt voor de foto, hij is goed hoor je kan duidelijk de symtomen van myxomatose zien.@ cleo+jappany, thanks voor je reactie, ik vond het er wel een keertje tijd voor worden. je ziet altijd maar honden, katten enz. tijdschriften maar nooit eens 1 over alleen maar konijnen. Nee ik heb er nog geen topic over gemaakt, is misschien wel een leuk idee:idee: Het is inderdaad weer de tijd ervoor, jammer genoeg.@ Gwentje, bedankt voor je reactie, ik ga er gelijk achter aan
Aanbevolen berichten