WiepPip Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Hallo,Ik denk dat mijn konijn diaree heeft want hij heeft erg dunne poep en het plakt ok allemaal aan elkaar en ok aan zn kont..Ik maak het nu goed zuiver en zorg dat ze geen appel enzo meer krijg.. ze mag nu alleen maar heel veel hooi water en brokjes. Weet iemand waneer het over gaat?Groeten
jrjsieben Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 Ja gewoon even alleen biks en hooi en waterDan moet het toch wel binnen een twee dagen beter zijn
cleo+jappany Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Je moet wel de oorzaak zoeken, anders heeft het bestrijden van de symptonen natuurlijk geen nut....
jrjsieben Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Als je haar openings topic leest denk ik dat het de appel was :yes:Je moet wel de oorzaak zoeken, anders heeft het bestrijden van de symptonen natuurlijk geen nut....
cleo+jappany Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Oh, dat wist ik niet Ik lees ook natuurlijk niet alle topics. sorry!
WiepPip Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Geplaatst: 4 september 2011 Tja, Mijn konijnen houden noueemaal van appels:$. Maar nu geef ik ze dat niet meer.. Tot dat ze wat groter zijn
jrjsieben Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Geef je een klein schijfje of een hele appel ?
Snuitert Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 ik ben even blackylilly (vivian)Een klein schijfje
Aanbevolen berichten