Nicky_the Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Jemig.. Ik kwam dit filmpje tegen:>http://www.youtube.com/watch?v=UJFeeYQnads&feature=fvwrelHoeveel ruimte heeft die wel niet nodig...
NaOomkuuHh Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 wooow!! niet normaal. die heeft een hele tuin nodig als ren!
JOEPENKOOS Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 (aangepast) haha ik denk de hele achtertuin wel:)Wat een konijn zeg:surprised: 1 september 2011 aangepast door JOEPENKOOS
Nicky_the Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Geplaatst: 1 september 2011 In een normaal konijnen hok kan hij zijn kont niet eens keren...
Aniek Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Het valt allemaal wel mee net als meerdere dieren in het filmpje, foto's die met een groothoeklens gemaakt worden dan lijkt het meest op de voorgrond supergroot en steeds verder naar achteren kleiner.. Allemaal gezichtsbedrog.
Kiekeboow Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Ik denk dat Aniek wel een beetje gelijk heeft:yes: Maar dan nog is het wel een heel groot konijn hoor.. Vraag me inderdaad af waar hij hem huisvest..
Fluf en Tinus Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Deze staat in het Guiness Book of World Records als het grootste konijn ter wereld.... Er zijn wel meer foto's van dit beest te vinden. Ik vind hem zoooooo leuk
Fluf en Tinus Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 (aangepast) Nieuwe post hieronder is ook een superbunny... Herman 1 september 2011 aangepast door Fluf en Tinus
Fluf en Tinus Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Zie hier: Herman, de Duitse reus....
Nicky_the Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Geplaatst: 1 september 2011 Ik mag hopen dat die herman niet in die kleine hokjes op de achtergrond van de foto hoeft te zitten..
C-Lot Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 WOOOOOOOOOW die heeft een heel weiland nodig!!!!Maar ach, zoalgn die lobbes maar een schat is, is elk konijn welkom...
Nicky_the Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Geplaatst: 1 september 2011 Dat konijn is gwn eng .. :Olol
Domino Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Ik weet niet of het mag, maar hier is een link over de duitse reus. Zie ook het commentaar van de maker van de site over de foto. http://www.dereus.de/pagina1.html En hier nog een nieuws artikel erover. http://duitsereuzen.bekijknu.nl/knip-en-plak/www-nrc-nl/31752.htmlIk weet niet of ik de links mag neerzetten, sorry anders.
Nicky_the Geplaatst: 1 september 2011 Auteur Geplaatst: 1 september 2011 Best zielig dus eigenlijk...
Aniek Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 Die laatste is wel een veel realistische foto, want ook de ene laatste is met een groothoeklens genomen.. zo kan ik mijn Vlaam nog veel groter doen laten lijken dan hij is. Ik zelf fotografeer ook namelijk en heb ook wel zulke foto's van onze hond die in werkelijkheid veel kleiner is dan op het moment lijkt.. dat is gewoon beetje spelen met materiaal. In werkelijkheid zijn ze niet echt mega mega veel groter dan Vlaamse Reuzen, maar massiever.
Domino Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 (aangepast) Ik heb eens gelezen dat het voor het skelet enzo niet zo superbest is, ze "KUNNEN" later sneller last krijgen van hun gewrichten of botten. In hoeverre dat compleet waar is weet ik niet. Maar op zich kan ik me best wat bij die mening voorstellen. 2 september 2011 aangepast door Domino
Gijssie Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Ik vind een vlaamse reus groot genoeg. Ik snap soms niet zo dat alles wat groot is nog groter gefokt moet worden (bijv ook de deense dog), en alles wat klein is moet nog kleiner (bijv. bij de chihuahua). Ik snap dat dat gebeurt omdat er vraag naar is en dat mensen dat mooi vinden, maar de gezondheid gaat er wel op achteruit.Nou ja, dat is mijn mening in ieder geval.
Nicky_the Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Geplaatst: 4 september 2011 Volgens mij gaat met alle dieren de gezondheid achteruit. Alle dieren worden gefokt op de wensen van de mens. Zo ver ik weet gaan alle dieren hierop achteruit..
swoetie Geplaatst: 23 september 2013 Geplaatst: 23 september 2013 hoi ik ben nieuw hier en zoek erkende duitse reuzen fokkersik wil met deze mensen graag in contact komen .het liefst uit duitsland maar nederland mag ook.graag bericht terug
Reusje Geplaatst: 23 september 2013 Geplaatst: 23 september 2013 Duitse reuzen zijn geen erkend ras.Dit zijn gewoon Vlaamse reuzen waar de Duitsers reeds jaren hun ras van proberen maken. Zoals ze trouwens met veel rassen proberen.
swoetie Geplaatst: 23 september 2013 Geplaatst: 23 september 2013 beste reusje daar verschillen onze meningen ondanks ik de jouwe respecteer zit je wel fout.de duitse reus komt idd uit de vlaam maar om de vlaam met meerdere rassen te kruisen is de duitse reus onstaan.net als de american bulldog is onstaan uit de engelse bulldog gewoon een stom voorbeeld , maar twee totaal verschillende rassen.als je dan perse wilt dat de duitse reus een erkend ras moet zijn is het gewoon een kwestie van eventjes wachten want dat gaat er snel aankomen.
Aniek Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Een Duitse Reus is niks anders dan een Vlaamse Reus uit Duitse bloedlijnen op het moment. Als er ooit nog een ras komt, dan kan je spreken over een ander ras tot op heden niet. Je moet gek zijn om je er scheel voor te betalen. En alsjeblieft fok die arme grote konijnen niet nog zwaarder, ze hebben al zoveel problemen met alles als ze ouder worden.Erkende fokkers bestaan overigens niet. Elke gek kan zich aanmelden bij een kleindiervereniging.
Aanbevolen berichten