Ga naar inhoud

Nynke paar vraagjes.


TakkieUtopiaKerst

Aanbevolen berichten

Madam Nynke is alweer bijna 4 maanden wat vliegt de tijd :P nu zit ik met het volgende met meerdere dingen van mijn baby (titel blijft ze altijd houden):

- eten , ze eet volwassen SS samen met haar maat Dobby. maar ze heeft een dikke buik maar ziet er ingevallen uit , druk ik op haar buik piept ze zachtjes en wil ze weg.

- de winter kan ze gewoon met die kou die nu al voelbaar is buiten blijven? of kan ze beter naar binnen tot mei?

-laten helpen wordt rond januari gedaan :) ge ent worden mijn konijnen niet , en ze is sinds vorige week 24 uur per dag buiten. niest niet en ziet er verder goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze nu buiten is en blijft kan ze prima daar blijven. Ze gaat dan nog een wintervacht aanmaken. Zelfs met de strenge vorst van de afgelopen jaren kunnen konijnen gewoon buiten blijven.

Persoonlijk zou ik haar niet in januari laten helpen (als je het al wilt, maar da's een andere discussie). Het is dan toch prettig haar even binnen te houden voor een dagje en dan is de overgang vrieskou-binnen erg groot. Ik zou wachten tot het voorjaar.

Groetjes Christa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel eten,dikke bui,en ingevallen lichaam kan op wormen duiden.

Dus als je morgen kan zal ik idd zeker even naar de DA gaan en even laten ondezoeken.

En 70 Gram voor 1 konijne is best veel,maarja als ik me konijn 70 Gram voor zet eet ze het ook wel op is nou eenmaal lekker.

Dus gewoon afwegen wat genoeg is voor beide konijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .