stephanie1301 Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Iemand ervaring met homeopathie`s middel wervel s?
Nicky_the Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik heb er geen ervaring mee en ken het ook niet. Ik heb wel dit gevonden: http://www.whgdierenartsen.nl/Bibliotheek/tabid/69/ItemID/174/Default.aspx?Word=Wervel+S+-+HomeopathieMisschien kun je hun even bellen. Ze schijnen konijn kundig te zijn.Omdat er als doeldier een hond benoemd wordt, zou ik het niet zomaar uitproberen..Daarbij is het gemaakt van de duivelsklauw. Wat ik daarover kan vinden is dat ene van de soorten valeriaan is en dat dat familie is van kamperfoelie, wat giftig is voor konijnen..
stephanie1301 Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2011 Die site heb ik ook gevonden, maar dank je wel voor je reactie. Ik heb er heen gemailt en precies uitgelegd dat het voor mijn konijn is. Zij heeft vermoedelijk ec parasiet maar niks helpt haar rug lijkt een s als ze loopt vandaar.Zal je info in mijn achterhoofd houden en het ze ook vragen als ze terug mailen. Er zou een dierenarts terug reageren.Dank je wel!!
Nicky_the Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Puur heeft ook zo'n middeltje 'Puur Spondy', maar die beval ook de duivelsklauw. Ik heb die voor mijn hond gebruikt en die had wel iets effect. Bij die van puur staat wel dat het geschikt is voor oa knaagdieren, maar er staat niet specifiek 'konijn' bij. Misschien kan je een dierenarts hierover bellen?
Nicky_the Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Homeopathie is overigens een omgekeerde werkwijze he. Als je last hebt van pollen, dan krijg je een middeltje die verdunde pollen bevat, dus misschien kan die duivelsklauw geen kwaad, maar je kunt het beter even na gaan.