Sher Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Gisteren zijn we terug gekomen van vakantie.Toen ik gisteravond eten gaf viel me op dat ze niet in het hok durfden. Ik dacht dat ze geschrokken waren van de buurkinderen. Vanmorgen wil Hedwig helemaal geen biks meer en geen paprika. Ze heeft wel wat aardbeiblad en paardebloemblad gegeten.Over tien minuutjes kan ik de da bellen.
jrjsieben Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Heeft iemand anders de konijnen verzorgdtHeeft ze misschien iets anders te eten gehad
Sher Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik had de biks afgewogen en in porties klaar gezet. Groente had ik ook klaar gezet.We gaan zo weg naar de da. Helaas heeft die een vol programma, maar we mogen haar achter laten. Ze gaan haar dan tussendoor onderzoeken en eventueel behandelen.
jrjsieben Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Nou succes Maar ga je niet te snel naar de DA Ik weet het ook niet Geeft ook weer stressHebben ze geen avond spreekuur
teddytjes Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Kan inderdaad gewoon iets stessig zijn omdat iemand anders voor Hedwig gezorgd heeft ofzo?Hoop voor je dat het niet iets ernstigs is.Laat je even weten wat de DA heeft gezegd?
Kiekeboow Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik zou gewoon naar de DA gaan hoor, je kent je eigen konijn het beste en als jij denkt dat er iets niet goed zit dan is dat vaak ook zo.Heeft hij bij die mensen nog wel gewoon gegeten?
rabbitmams_miriam Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 ja controle is altijd beter dan dat je een probleem over het hoofd ziet........
Fluf en Tinus Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Gelukkig eet ze nog wel een beetje. Hoe zit het met de keutels? Beterschap voor je meisje!!!
teddytjes Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik denk dat ze al naar de DA is want ze staat niet meer ingelogd.Wens het beste voor ze!
Sher Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik ben er weer. Hedwig en Koekie heb ik bij de da gelaten. Als ze haar onderzocht hebben en iets weten zullen ze me bellen. :arf:
jrjsieben Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Nou hopelijk is het niksWel fijn dat ze samen zijn
pluis04 Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 fijn dat je haar mag brengen zodat ze haar na kunnen kijken
Sher Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik vind het helemaal niks. Net terug van vakantie, maar mijn vakantiestemming is weer weg. Jammer dat ik haar achter moest laten en dat er niet direct naar haar gekeken kon worden. Nu zit ik maar buikpijn te kweken.
Beestenbende Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Altijd wordt er hier bij het minste geringste geroepen: Ga naar de dierenarts!!!! Nu is er iemand, die echt meteen bij onraad naar de dierenarts vliegt en dan wordt er gevraagd, of ze niet te snel naar de dierenarts gaat. De logica ontgaat mij.Sher, ik vind het goed van je, dat je haar meteen naar de dierenarts hebt gebracht. Beter voor niks gaan dan te laat erachter komen, dat je toch beter wel had kunnen gaan. Ik kan me wel voorstellen, dat je buikpijn zit te kweken. Het is gewoon naar, dat je niet een doodnormale afspraak kon maken. Nu is het maar afwachten, wanneer ze tijd voor haar zullen hebben. Sterkte en succes met de zenuwen. Ik ga, netals de rest, hopen, dat er niks aan de hand is of anders gewoon iets simpels, dat makkelijk op te lossen valt.
teddytjes Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik ben er weer. Hedwig en Koekie heb ik bij de da gelaten. Als ze haar onderzocht hebben en iets weten zullen ze me bellen. :arf:Dus ze konden je nog helemaal niets zeggen? Weet je hoe laat ze je weer bellen?Zitten met je mee te duimen hoor.....!
Sher Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2011 Altijd wordt er hier bij het minste geringste geroepen: Ga naar de dierenarts!!!! Nu is er iemand, die echt meteen bij onraad naar de dierenarts vliegt en dan wordt er gevraagd, of ze niet te snel naar de dierenarts gaat. De logica ontgaat mij.Ik voel me heus niet aangevallen hoor. Het wordt gezegd door iemand die uit de grond van haar hart met de konijntjes meeleeft. Ik ben blij met die betrokkenheid en hoor liever dat ik nog wel even had kunnen wachten, dan dat ik te horen krijg dat ik al lang had moeten gaan.Bedankt voor alle medeleven.
Sher Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2011 Ze konden niets zeggen. De dierenartsen hadden operaties, dus de assistente heeft de vervoersmand aangenomen. Zodra ze tijd hebben zullen ze kijken. Als ik om 12 uur niets gehoord heb, hang ik aan de telefoon.
Beestenbende Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik bedoelde het ook niet zo, dat diegene jou aan zou vallen ofzo. De logica ervan ontging mij gewoon volledig.Natuurlijk hoor je liever, dat je nog wel even had kunnen wachten, maar tegelijkertijd kan jouw snelle handelen Hedwig's leven gered hebben. De kans is groot, dat er niks aan de hand is, dat het puur stress is, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Zeker om jezelf gerust te stellen. Jij hebt gehandeld naar je beste weten en of het nou een dierenartsbezoek voor niks is of niet, jij hebt het beste gedaan voor jouw konijn. Natuurlijk had je nog kunnen wachten, maar zou je dan ook maar een seconde rust in je lichaam gehad hebben?
teddytjes Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Oef nu aftellen dus. Nog een half uur!Jakkie vervelend hoor dat je zo op de klok zit. Helaas hoort het er bij. Hoop dat het goed nieuws is wat je te horen krijgt.
jrjsieben Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Altijd wordt er hier bij het minste geringste geroepen: Ga naar de dierenarts!!!! Nu is er iemand, die echt meteen bij onraad naar de dierenarts vliegt en dan wordt er gevraagd, of ze niet te snel naar de dierenarts gaat. De logica ontgaat mij.@BeestenbendeDaar wil ik even op reageren omdat het neem ik aan naar aanleiding van mijn reactie isUit eigen ervaring zeg ik datMijn voedster had ook twee drie keer zoiets aan de handEen uurtje later eten en lopen ze weer of als er niks aan de hand is Daarom vraag ik hebben ze geen avondspreekuur dan kan je het nog even aankijkenIk vindt dat je een beetje heftig reageer En sher beslist zelf wel of ze wel of niet gaat :yes:Die gaat als ze het niet vertrouwdt heus wel naar een da ongeacht wat mijn reactie is
jrjsieben Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Sluit ik me bij aan sher Ik voel me heus niet aangevallen hoor. Het wordt gezegd door iemand die uit de grond van haar hart met de konijntjes meeleeft. Ik ben blij met die betrokkenheid en hoor liever dat ik nog wel even had kunnen wachten, dan dat ik te horen krijg dat ik al lang had moeten gaan.Bedankt voor alle medeleven.
JOEPENKOOS Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Nou het is 12 uur geweest,heb je al gebeld sher?
Sher Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2011 Ik heb net gebeld. Ze hadden even naar haar gekeken.De arts die gekeken heeft, dacht dat er haakjes op haar kiesjes zaten. Hij gaat nog even de andere arts laten kijken. Om twee uur moet ik weer bellen, dan weten ze meer en hebben ze het gebit evt. bijgewerkt.Ze heeft wel pijnstiller gekregen.
JOEPENKOOS Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Altijd wordt er hier bij het minste geringste geroepen: Ga naar de dierenarts!!!! Nu is er iemand, die echt meteen bij onraad naar de dierenarts vliegt en dan wordt er gevraagd, of ze niet te snel naar de dierenarts gaat. De logica ontgaat mij.Sher, ik vind het goed van je, dat je haar meteen naar de dierenarts hebt gebracht. Beter voor niks gaan dan te laat erachter komen, dat je toch beter wel had kunnen gaan. Ik kan me wel voorstellen, dat je buikpijn zit te kweken. Het is gewoon naar, dat je niet een doodnormale afspraak kon maken. Nu is het maar afwachten, wanneer ze tijd voor haar zullen hebben. Sterkte en succes met de zenuwen. Ik ga, netals de rest, hopen, dat er niks aan de hand is of anders gewoon iets simpels, dat makkelijk op te lossen valt.Nou ik snap de logica wel.Het kan namelijk zo zijn dat je konijn je even de rug toekeert als baasje weer terug is van vakantie.Want ja je hebt ze wel alleen gelaten en dan komt er een ander iemand voer geven.Iemand die niet zo bezig met je is als je baasjes.Dieren trekken zich dat ook aan.Dus ik snap wel dat sommige dan even zeggen kijk het aan tot vanavond en niet zeggen ga meteen naar de DA.Niks aanvallend bedoel he beestenbende...ik legde de logica even uit:P
Aanbevolen berichten