hangoorsnuitje Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Het is zover, morgen wordt Snuitje gecastereerd. Nog tips?
wes Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Moet je geen zorgen maken! Normaal gezien hebben ze daar helemaal geen last van! Ik heb het bij mijn 4 rammetjes laten doen en is allemaal prima verlopen! Enkel zorgen dat ze de dagen erna goed blijven eten en drinken. Komt vast helemaal goed!
JOEPENKOOS Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Euhm tips:)Handdoeken in de kooi zodat z'n wond niet kan schuren.Ze lievelings groente klaar zetten,zodat die lekker kan etenGoed temperatuur in de gaten houden ,mocht die wat kouder krijgen dan kun je altijd nog een kruik erbij inleggen.En als die wilt rondhuppe in de kamer...gewoon laten doen,maar wel goed in de gaten houden:)Heel veel suc6 morgen
jrjsieben Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 ik denk dat je alle tips wel weetHeel veel succes morgenHoe laat moet hij er zijn ?
Joseeke Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Heel veel succes vandaag!Enkele tips --> zorg ervoor dat je pijnstilling mee naar huis krijgt, voor het geval dat hij er last van gaat krijgen.Ook is het handig om dwangvoer & darmstimulans achter de hand te hebben
hangoorsnuitje Geplaatst: 30 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2011 Hij gaat nu wel een beetje likken in de buurt van de wond. Is dat erg?
Wabbit Geplaatst: 30 augustus 2011 Geplaatst: 30 augustus 2011 Vermoedelijk schoonmaken. Er kan bij het likken een druppeltje bloed zichtbaar worden. Als hij echt gaat zitten trekken dan is het mis.
jrjsieben Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 En is hij al weer helemaal de oude ?
JOEPENKOOS Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 Ben ook benieuwd...alles goed gegaan?
Aanbevolen berichten