Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn konijn is een hele lange tijd aggeresief geweest elke keer dat ik eten gaf sprong ze weer grommend op mij af -.- . Maar nu vanochtend zat ze bang in een hoekje en kwam daar ook niet weg. ik deed de klep dicht en toen ging ze pas eten terwijl ze meestal dat direct doet toen ik langs het hok liep sprong ze weer in het hoekje.

Wat mikj ook opvalt is dat ik haar steeds minder eten geeft maar toch wordt ze maar dikkker en dikker. Zwangerschap is niet mogelijk voor zover ik weet. elke dag mag ze in een mooi grote ren alleen ze rent er maar niet door en krijgt daardoor haar beweging ook niet, ze laat zich direct neerploffen en daar ligt ze dan de hele dag.

Geplaatst:

binnen een dagje mijn moeder zegt dan , hoeft niet ze heeft der dag misschien neit -.- ? ... . ik heb net door dat ze bijna niets heeft gegeten bijna :-(

Geplaatst:

Tussen de oren moet een konijn warm aanvoelen.

Als ze nu maar iets binnenkrijgt en de darmen niet stil komen te liggen is het goed. Maar als ze morgen weer niet aanvalt op de biks zou ik zeker even naar de DA gaan, grote kans dat ze haakjes heeft.

Geplaatst:

ok , ik hield haar net even vast en zag allemaal poep aan der kont en pootjes. toen begon ze te spartelen heb der terug gezet. nog even wat paarden bloem spul gegeven het enigste wat ze nog eet. en kijken hoe het verder gaat.

Geplaatst:

Die poep aan d'r kont en pootjes is geen goed teken. Kan je het denk je nog schoonmaken? Ik raad je echt aan om morgen contact op te nemen met een dierenarts want dit is niet zo goed. Het beste zou zijn als ze ook hooi eet, maar ik gok dat ze dat ook niet wil?

Geplaatst:

Vandaag toch maar dierenarts :( er zat een hele dikke klont poep aan der staart dat ik weg heb gehaald. Voor de rest moet ik even samen met mijn moeder doen. En nog niet gegeten behalve paardenbloem blaadjes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .