dianant Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Mijn konijn is een hele lange tijd aggeresief geweest elke keer dat ik eten gaf sprong ze weer grommend op mij af -.- . Maar nu vanochtend zat ze bang in een hoekje en kwam daar ook niet weg. ik deed de klep dicht en toen ging ze pas eten terwijl ze meestal dat direct doet toen ik langs het hok liep sprong ze weer in het hoekje.Wat mikj ook opvalt is dat ik haar steeds minder eten geeft maar toch wordt ze maar dikkker en dikker. Zwangerschap is niet mogelijk voor zover ik weet. elke dag mag ze in een mooi grote ren alleen ze rent er maar niet door en krijgt daardoor haar beweging ook niet, ze laat zich direct neerploffen en daar ligt ze dan de hele dag.
dianant Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 binnen een dagje mijn moeder zegt dan , hoeft niet ze heeft der dag misschien neit -.- ? ... . ik heb net door dat ze bijna niets heeft gegeten bijna :-(
dianant Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 Geen appel geen knabbel stokje .... ze ruikt er aan en kruipt weg. meestal is het eten nu op en het hooi op en staatze te springen om eten
dianant Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 ok, kan het misschien ook aan de tandjes liggen ofzo?
nathalie b Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 misschien heeft haakjes op haar kiezen....Ik zou als ik jouw was wel morgen even naar de DA gaan.
dianant Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 Ze heeft nog niets gegetn en ze zit in een hoekje en voelt koud aan
Garfield Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Ik zou haar anders nu even dwangvoeden. Zodat je zeker weet dat ze iets binnenkrijgt.Je kunt bijvoorbeeld wat voer oplossen in water.
dianant Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 Ze eete maar alleen paardenbloem -.- voor de rest geen groente fruit brokken of hooi en zelfs geen snoepjes. echt alleen paardenbloem
jrjsieben Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Ik denk ook iets met gebitmaar koud aanvoelen is niet zo bestKan je haar niet binnen zetten
dianant Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 we hebben geen binnen kooi het kan ok aan mij liggen nibbit voelt ook zo ongeveer. ik zou zo even weer kijken
Amatjuh Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Tussen de oren moet een konijn warm aanvoelen.Als ze nu maar iets binnenkrijgt en de darmen niet stil komen te liggen is het goed. Maar als ze morgen weer niet aanvalt op de biks zou ik zeker even naar de DA gaan, grote kans dat ze haakjes heeft.
dianant Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 ok , ik hield haar net even vast en zag allemaal poep aan der kont en pootjes. toen begon ze te spartelen heb der terug gezet. nog even wat paarden bloem spul gegeven het enigste wat ze nog eet. en kijken hoe het verder gaat.
Domino Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Die poep aan d'r kont en pootjes is geen goed teken. Kan je het denk je nog schoonmaken? Ik raad je echt aan om morgen contact op te nemen met een dierenarts want dit is niet zo goed. Het beste zou zijn als ze ook hooi eet, maar ik gok dat ze dat ook niet wil?
dianant Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 neej eerder wel iets teveel toen heb ik steedsminder gegeven. Ze is wel een dikzakje
Domino Geplaatst: 28 augustus 2011 Geplaatst: 28 augustus 2011 Laat ze haar blindedarmkeutels ook vaak liggen?
dianant Geplaatst: 28 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2011 uhmmmm dat weet ik eigenlijk niet
dianant Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2011 Vandaag toch maar dierenarts :( er zat een hele dikke klont poep aan der staart dat ik weg heb gehaald. Voor de rest moet ik even samen met mijn moeder doen. En nog niet gegeten behalve paardenbloem blaadjes
Wabbit Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 ..en ben je al geweest, hebben ze wat kunnen vinden ?
Christaaa Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Hoi Dian,hoe gaat het nu?groetjes Christa
Aanbevolen berichten