Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ons konijn is in April vorig jaar gecastreerd, sindsdien had hij eigenlijk al geen fut meer, hij zat altijd in een hoekje in zijn hok en rondlopen wou hij ook niet meer, anders croste hij nochtans heel onze living rond.

In Oktober vorig jaar ben ik bevallen en Pluche kon maar niet wennen aan een krijsende baby, hij was ook al heel wat afgevallen, In juni dit jaar hebben we dan besloten om hem naar mijn grootouders te doen hij werd daar lekker verwend zag er weer fris uit, wij gerust. Donderdagavond krijgen we telefoon dat hij niet meer eet, geen keutels meer.

Vrijdag naar de dierenarts hij woog nog amper 1kg 60, in Juni nog 1kg 200 en toen hadden ze hem vitamines bij gegeven. We hebben gisteren critical care eten meegekregen en nog van alle medicijnen, gisteren zat hij nog recht vandaag heb ik een slap konijn, hij geraakt niet meer recht ligt enkel nog op de zij, dwangvoeren lukt ook niet meer, ik vrees dat het einde nabij is, hij is nog maar 3 jaar, hoe kan hij nu op een dag tijd zo achteruitgaan?

Geplaatst: (aangepast)

Bij konijnen kan dat heel snel gaan

Ik zou nu naar een konijnkundige dierenarts gaan

Dit is echt spoed

Er staat een lijst hier ik weet niet welke stad je woont

Warm houden is belangrijk

aangepast door jrjsieben
Geplaatst:

Ons konijntje is net gestorven :-( Ik wat babyvoeding aan het opwarmen voor hem (tip van de dierenarts) maar het heeft niet meer mogen zijn, hij was te hard verzwakt.

Geplaatst:

Sterkte met het verlies.

Zoals het klinkt kon het van alles zijn E.cunculli = onverklaarbaar afvallen en andere symptomen, wormen, haakjes op de kiezen. Het is zo moeilijk met onze hupsjes.. Speel maar lekker op de groene weide klein hupsje.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .