Boefje Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 Ik heb dus voor Bailey die EC heeft en die niet zo heel goed eet cisaral gekregen, maar vanaf het moment dat ik het toediende maakte hij van die rare geluiden. Je kan het zien als soort van nies,hoest,proest geluidje.. alsof hij zich verslikt.. eerst dacht ik ook dat ik het verkeerd ingespoten had in het bekje..maar het ging gedurende de dag zo door.. het leek wel minder te worden naarmate het weer tijd was om een nieuwe dosis te geven. Na 3 dagen had ik zoiets van..nou ik geef het gewoon niet meer...dierenarts wel gebeld.. dat hij er waarschijnlijk niet tegen kon. Maar goed.. vandaag begin ik met de metacam. Ben benieuwd of hij gewoon blijft eten.. en het niet meer zo'n drama wordt. Hij at alleen maar goed na de dex injecties. De dierenarts had het er wel over dat we eventueel dan nog konden kijken voor een alternatief. Maar ik ben graag ingelezen voor ik wat van de dierenarts krijg.. Wat zou een alternatief zijn of een mogelijkheid om Bailey weer wat meer aan het eten te krijgen. Hij zou juist zich beter moeten voelen en zo oogt hij ook zeker..maar waarom nog steeds zo moeilijk eten..
Dollie Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 (aangepast) Cisaral werkt darmstimulerend. Metocloral doet dat ook. Wanneer je darmstimulerende injecties hebt, is het vaak primperid/primperan. (Ik heb eventueel nog wel metocloral voor je liggen mocht je dat opeens nodig zijn..) 22 augustus 2011 aangepast door Dollie
Boefje Geplaatst: 22 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2011 Dank je, ja die injecties waren meer voor ehm.. tegen werken van zwelling van de ehm zenuwen ofzo weet ik veel stond op de site van WP. daar had ik specifiek om gevraagd. Maar volgens de dierenarts werkte dat ook eetlustopwekkend. Dus het kwam goed uit. Maar die cisaral is een no go.. ik heb het sinds vandaag niet meer gegeven en hij maakt bijna niet meer van die gekke geluidjes..het kon ook door de injectie komen.. maar die ene dag dat ik misgespoten had deed hij het alsnog.. dus ik denk gewoon dat het die cisaral is. Ik hoop dat ik het niet nodig heb, maar wel fijn om te weten dat je nog wat heb liggen. Zijn keutels zijn nu nog redelijk ookal eet hij niet zo super en hij eet nu wel weer zn blindedarmkeutels..maar hij had gisteren dus die derde injectie gehad.. dus nu maar afwachten wat meneertje morgen doet. Veel topics over Bailey... sorry
Aanbevolen berichten