Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi hoi!

weet iemand wat voor een bodembedeking in het poepbakje moet voor een gecastreed konijn? in de hele kooi heb ik gewoon een handiek maar voor het poeppbakje weet ik nog niet?

X

Geplaatst:

er ligt een handoek in :D ik heb nibbit net opgehaald toen ik hem mee nam huppelde die al door het reisboxje. hij is nu druk hooi aanhet eten en druk aan het drinken. :D

Geplaatst:

Fijn dat het bij jou ook goed is gegaan. Doerakje heeft nog een beetje last van de narcose...hij is nog wat slaperig.

Inmiddels heeft hij wel wat gegeten en wat gedronken....stiekem maak ik me toch wat zorgen om mijn mannetje.

Geplaatst:

heb hem 2 blaadjes van paarden bloem gegeven en die at hij lekker snel op. Biks valt nog neit echt in de smaak. morgen is zijn pijnstilling uitgewerkt ofzo zei de dokter. toen ging hij heel technisch verhaal vertelle ik snapte er geen bal van xd maarja morgen moeten we dus goed opletten ( mama eigenlijk ik zit in de opvang ). hij voelt nogsteed lekker warm aan :D

@wabbit goed dat hij eet en drinkt... haha ik maak me ook nog wel zorgen maar nu ik hem zie eten niet echt meer

in oktober worden we gebeld voor een inenting :D gaan ze ons om het half jaar bellen daarvoor handig

Geplaatst:

Wij krijgen het via het kwartaal nieuws te horen (een blaadje of via mail als je dat hebt aangegeven).

Hou je nijn maar goed in de gaten. Naarmate de avond vorderde ging Doerak minder eten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .