Gwentje Geplaatst: 27 augustus 2011 Geplaatst: 27 augustus 2011 Heelveel sterkte! Ik duim iedere seconden voor jullie!
ceedeerom Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2011 Misschien kan ik hem beter laten gaan, ik weet het niet meer. Het doet zo'n pijn,hij is nog maar een jaar, ik heb al zoveel meegemaakt.Ik heb hem net verzorgd, maar ik zie alleen maar verslechtering.Spelen zoveel dingen door mijn hoofd, Hayley, die misschien ook nog zieker wordt, Hayley die alleen zit. Hoe moet dat verder, als Hayley geneest mag er voorlopig geen ander konijn bij. Misschien later wel weer eentje, moet ik die weer laten castreren, zit ik weer met angst. Het is zo moeilijk allemaal
jrjsieben Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Wat zegt je dierenarts ?Ja ik geloof het helemaal dat het heel moeilijk is :(Eet hij nog wel ?Heel moeilijk konden ze zelf maar wat zeggen
Christaaa Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Wat erg om je konijnen zo te zien. Het lijkt me een rotbeslissing om te moeten maken. Toch denk ik wel dat ik het zou doen. Je geeft al aan dat het alleen maar slechter gaat en daarbij is myxomatose vrijwel nooit te genezen. Soms is "houden van" ook "laten gaan".Sterkte!
teddytjes Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Ik sluit mij bij Christaaa aan. Het is een erg moeilijk om hier een beslissing in te nemen.We steunen je in deze (welke dan ook) beslissing.Sterkte
Fluf en Tinus Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Jij bent (in overleg met de DA) de enige die kan zien of het knokken de moeite waard is voor Jazz, Hayley en natuurlijk voor jezelf... Heel veel sterkte met alles, wat ook de beslissing wordt! Dikke knuffel voor jullie alle drie.
ceedeerom Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2011 Ik ben idd de enige die kan beslissen, mijn DA kan hem wel zien en iets voorstellen, maar het is mijn konijn.Ik voel al de hele dag of mijn hart langzaam uit mijn lijf gescheurd wordt.
jolanda1965 Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 goh wat zal je moe zijn geestelijk en lichamelijk, vind het het afschuwlijkste wat er is om voor je huisdier te moeten beslissen of je hem moet laten gaan of niet, hoop dat het mij nog een tijd bespaart blijftin ieder geval heel veel sterkte van mij en beppie xxx
Sibelle Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Oh wat vreselijk, ik leef zo met je mee! wat een rotziekte is het toch!Het is echt een hele moeilijke keuze om te maken, maar als je goed naar jezelf en je konijn luistert dan wet je het wel.heel veel sterkte voor jou en Jazz...
ceedeerom Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2011 Hayley is overleden.Ik besloot om ze samen te zetten, omdat Hayley toch ook al ziek was en drie uur later is ze er niet meer.Ik was gaan wandelen met m'n drie honden, met een vriendin met ook drie honden en dat is dan zo fijn en dan rij je naar huis en overvalt de somberheid je. Ik bedacht, elke zomer gebeurt er wel wat, sinds 2008 heb ik elke zomer iemand moeten afstaan. Ergens berust je, je leeft met de natuur, voor de natuur, door de natuur, dus je denkt, het hoort erbij.En dan kom je thuis en de rauwe werkelijkheid slaat keihard toe.
bikkel Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Ohh heel veel sterkte! Ik had het een beetje gevolgd maar voor Hayley komt het toch nog onverwachts toch?
jolanda1965 Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 ik leef met je mee veel sterkte x
Deetjuhh Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Ik leef ook met je mee zeg!Zoals ik al zei heb ik ook (vorige week) mijn konijn moeten laten gaan door myxomatose!Heel veel sterkte! en geef jezelf een knuffel van mij!hoe gaat het nu met de andere konijn?
teddytjes Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Heel veel sterkte met dit verlies..........
Wabbit Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Veel sterkte met het verlies van Hayley...laat de moed niet zakken.
Sibelle Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Wat vreselijk sneu.... Arm beestje, en arme jij! Ik hoop zo dat je jazz niet hoeft af te staan.Heel veel sterkte, er word aan je gedacht.
ceedeerom Geplaatst: 29 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2011 Jazz is momenteel heel enthousiast peterselie aan het eten, maar dat kan even snel weer ophouden hoor.Als Jazz naar de regenboogbrug moet, dan hoop ik (heel egoĆÆstisch) dat hij zelf vertrekt, dan hoef ik die zware beslissing niet alsnog te nemen. En verder ben ik zo leeg als wat.
Wabbit Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Kan het me best voorstellen. Maar wat ik al zei... laat de moed niet zakken. Wees positief voor je nijn...dat voelen ze.
teddytjes Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Nog even knokken hoor. Weet en snap dat het nu even heeeeel heftig is maar Jazz wil ook graag dat je voor hem blijft knokken.Kom op we zijn er allemaal voor jullie en leven erg met jullie mee.Schaam je ook niet hoor voor je gedachten, denk dat iedereen dat zou hebben.Sterkte....
AnneGrootendorst Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Harsrikke Veel sterkte gewenst met het verlies van je konijntje. Ik hoop dat Jazz er bovenop komt en dat het inmiddels wat beter gaat. Heel goed dat je zo vecht voor je konijnen. Sterkte in deze moeilijke periode!
Jeannine Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Jij hebt gedaan wat je kon. Petje af hoor!Jazz was toch je meest zieke konijn? Dan komt het van Hayley toch vrij onverwachts of niet?Wel fijn dat ze nog even samen zijn geweest.Ik wens je veel sterkte ! We blijven duimen dat t met Jazz weer langzaam vooruit gaat.
Catelootje! Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Echt heel naar om te lezen. Heel veel sterkte... Knuffels.
Nufnuf Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 Even een paar dagen niet gevolgd, en nu... daar schrik ik van. Heel veel sterkte. Maak je geen zorgen over je eigen gedachten. Probeer iets te doen waar je normaal energie van krijgt, ook al heb je er misschien geen zin in. En toi toi toi.
witch_dv Geplaatst: 29 augustus 2011 Geplaatst: 29 augustus 2011 jeetje wat heftig... Heel erg veel sterkte, je bent super goed en toegewijd konijnenpersoneel, en je konijntje is echt heel gelukkig geweest dat ze juist jou als personeel mocht hebben. Komop jazz, je kan het!
Aanbevolen berichten