PUKenQUINTY Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Hoi,dinsdag wordt puk gecastreerd, maar mijn vraag is: Ik ga hem in het binnenhok doen met kranten maar voor hoelang mag hij weer zn eigen hok in? (Hok met stro..)
JOEPENKOOS Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Ik hou altijd 10 dagen aan.maybe stom maar dan mogen er meestal de hechtingen er bij een mens er ook uit,omdat het dan geheeld is:)(ookal hoeft dat bij een konijn niet,de hechtingen eruit laten halen)En ik zal eerder handdoeken doen dan kranten...maar das persoonlijke keuze.
PUKenQUINTY Geplaatst: 21 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2011 Dankje Waarom heb je liever doekjes dan kranten? ben wel benieuwd
JOEPENKOOS Geplaatst: 21 augustus 2011 Geplaatst: 21 augustus 2011 Ik persoonlijk vind dat kranten ook nog wel langs de wond kunnen schuren(denk aan papiersneeen in je eigen vingers)dan vind ik handdoeken een veiliger keuze:)
PUKenQUINTY Geplaatst: 22 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2011 Oh idd. Niet bij nagedacht. Ik neem wel handoekjes
dianant Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 mijn konijn wordt vandaag gecastreed ik mag zo bellen ik heb gewoon handoeken in de kooi"
Aanbevolen berichten