Elvje Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Arm beestje... Maar na zo'n lange lijdensweg komt voor haar de verlossing, dat heeft ze wel verdiend.:frown: zo'n droevig verhaal dit.
Blacky Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Vreselijk...Ik heb voor degen die snuitjes in de opvang hebben verzorgd diep en diep respect.Ik weet wat het is om een konijn aan sore hocks te verliezen.Jullie ook heel veel sterkte want je gaat je toch aan zo'n diertje hechten.
roosjerobijn Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeh oh wat erg!!!Het ging zoveel beter!!!
opvangaaenhunze Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 het erge is ook dat de plek op de hak weer volledig genezen is, er zit weer haar op en dat stukje is echt gezond.helaas het stuk bij haar kniegewricht niet, daar zat al een fiks ontsteking, dat had men toen al gezien op de rontgen, maar men heeft het dicht gelaten... wij hebben het laten rijpen, maar het abces gaat niet weg...helaas gebruikt ze ook beide achterpoten niet.. terwijl ze wel gevoel in heeft en ze ze ook wel beweegt als ze ligt
jrjsieben Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Ach wat naar :(Heel veel respect voor iedereen die haar verzorgdt heeft Zal voor jullie ook niet meevallen
opvangaaenhunze Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 we gaan zo dieren weg brengen naar onze dierenarts voor castratie en ze mag mee, dan zal ze rust hebben.Helaas lukt het gister niet om richting dierenarts te gaan(zit een eind van de opvang af en zelf was ik niet in de opvang)
Blacky Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 R.I.P Snuitje....Allemaal heel veel sterkte die zich zo hard hebben ingezet voor Snuitje
roosjerobijn Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Dag lieve Snuitje speel maar fijn op de regenboogbrug, het is goed zo.
Gast meloen Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Ach nee wat vreselijk sneu. Sterkte voor de verzorgers, wat een inzet en liefde hebben jullie gegeven, top.
dianant Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Ajjj :( ... de inzet die jullie hadden om haar beter te maken was echt groot! Rust zacht lieve snuitje
opvangaaenhunze Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Snuitje is vandaag in alle rust ingeslapen, de dierenarts was het met ons eens dat verdere behandeling geen zin zou hebben, ze heeft rust en wij moeten verder met het gegeven dat we helaas niet alle dieren die op ons pad komen kunnen redden..dank voor jullie lieve berichten
Gwentje Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rustzacht Snuitje! dat heb je wel verdient na zone lange strijd!
Catelootje! Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Jammer... maar jullie hebben er alles aan gedaan in ieder geval!Dag Snuitje...
michaela23 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 Ik lees dit nu pas. Arme Snuitje, het heeft helaas niet mogen baten. Ik heb zelfs tranen in mijn ogen. Jullie hebben zo hard voor haar gevochten, maar helaas, het mocht niet baten. Maar nu heeft ze rust. Sterkte voor jullie, en Snuitje, rust maar zacht, mooie dame. Dat heb je wel verdiend.
Aanbevolen berichten