flowerdolphin Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 hoi hoiik heb een vraagje???mijn konijn is altijd een heerlijk sociaal dier geweest...nu wordt hij steeds stiller maar hij valt af..hij is nu erg mager hij eet goed..hij krijgt die staafjes (weet niet hoe het heet) en stro. als ik hem voer dan valt hij aan.wat kan dit zijn?
Elvje Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Hetzelfde blijven eten en toch afvallen kan wel eens duiden op wormen.Verder zou ik 't niet weten.
jrjsieben Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 hoi hoi ik heb een vraagje??? mijn konijn is altijd een heerlijk sociaal dier geweest...nu wordt hij steeds stiller maar hij valt af..hij is nu erg mager hij eet goed..hij krijgt die staafjes (weet niet hoe het heet) en stro. als ik hem voer dan valt hij aan. wat kan dit zijn? Je bedoelt hooi zeker ?Even de keutels nalaten kijken
flowerdolphin Geplaatst: 15 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2011 hihi ja idd die bedoel ik ook..haal ze heel makkelijk door elkaar met zeggen ik heb hem buiten gezet,maar zou hij het buiten niet leuk vinden,ja en met dit weer zijn we niet zo vaak buiten :( maar nu staat hij weer binnen, lekker bij ons..en merk dat hij toch wat actiever is vanavond..maar of de eenzaamheid ook afvallen kan veroorzaken??
ZaZa Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Het kan best de eenzaamheid zijn natuurlijk..Alleen is ook maar alleen en alleen buiten...Tja...kan je niet echt gezellig noemen...Weeg hem eens, dan heb je een nulmeting waarvanaf je de komende weken kan bekijken of hij echt afvalt, bijkomt of stabiel blijft.. Verder is het goed om even een check-up bij de dierenarts te laten doen...Gebit..wellicht is er sprake van haakjes...of inderdaad iets met de ontlasting.
flowerdolphin Geplaatst: 17 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2011 ik heb hem nu twee dagen binnen en wordt echt weer socialer gelukkig. hij komt ook weer naar me toe en lekt me..drinken en eten doet ie echt goed. drinkt op 1 dag echt zijn fles leeg en eet zijn bakje biks heel goed op. hooi zo nu en dan wanneer hij geen biks meer heeft hihi.hij is echt afgevallen, kreeg hem als een dik konijn..maar nu kun je gewoon zijn skelet voelen..dat is erg jammer, hoop dat hij nu beter gaat worden anders ga ik idd even naar de dierenarts.
Hannnneeee_ Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 Als hij binnen gelukkiger is, zou ik hem binnen laten zitten als ik jou was. Maar als je hem toch liever buiten hebt kan je proberen een vriendinnetje voor hem te zoeken uit een opvang, zodat hij daar niet meer zo eenzaam is.Dan zou wel eerst zijn gewichtsprobleem moeten opgelost zijn ntt, dus best even naar de DA ermee. Oh ja, en als hij nog niet gecastreerd is, zou dit ook wel moeten gebeuren voor hij een vriendinnetje krijgt.
flowerdolphin Geplaatst: 18 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2011 hij zit binnen en ik denk dat ik hem binnen laat zitten..dat is zoveel gezelliger voor ons beidden.vanmorgen ook we komen naar beneden en hij springt zijn hok uit in de ren en komt ons begroeten...hoe gezellig is dat,dat deden we buiten niet.. ik besef nu dat ik hem zoo meer, veel meer aandacht geeft als buiten.nu is het goed weer en dan zijn we vaker buiten en dan zou dat ook wel goed komen,maar ja met slecht weer kwam ik alleen buiten om hem even een vlugge aai te geven en eten geven..dat is toch niet leuk voor zo beesie.snuffie wordt met de dag weer socialer...
flowerdolphin Geplaatst: 22 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2011 hij komt langzaam weer bij :D gelukkig maar
flowerdolphin Geplaatst: 22 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2011 snuffies nieuwe binnen verblijfhttp://i262.photobucket.com/albums/ii94/flowerdolphin_/P1140416.jpghttp://i262.photobucket.com/albums/ii94/flowerdolphin_/P1140417.jpg
Sibelle Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 wat een schatje zeg! en een leuk verblijf. mss kun je op het parket een plaid ofzo neerleggen? die van mij glijden altijd uit op parket... als je bang bent dat hij overdag eenzaam is kun je hem ook een knuffeltje geven, daar zijn ze meestal gek op. likken, knuffelen spelen...
flowerdolphin Geplaatst: 22 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2011 een knuffel..dat ik daar niet aan gedacht heb....heb er genoeg van mijn dochter hihi
Aanbevolen berichten