Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

ik had een vraagje.

Mijn moeder heeft anti myasis spray gekocht van beaphar voor haar konijnen (ze heeft er 4 buiten lopen)

Nu is mijn vraag werkt dit echt en is het niet gevaarlijk voor de konijnen als je dit op hun achterwerk sprayt of is dit giftig ??

ze heeft het nog niet gebruikt want ze wilde eerst zeker weten of het niet gevaarlijk is en of het wel werkt.

alvast bedankt voor de reacties

Geplaatst:

Ik gebruik het middel bij konijnen die gevoelig zijn voor dunnere ontlasting en als er maden aanwezig zijn bij konijnen die binnen komen tot nog toe hele positieve ervaringen. Ook het bunnybin winkeltje verkoopt het gewoon.

Geplaatst:

Zeg haar wel even dat ze het kontje niet te nat moet sprayen, anders is het wordt de plek alleen maar aantrekkelijker voor de vliegen.

Weet ze ook hoe het komt dat haar rammetje zo vaak een vies kontje heeft? Misschien is het beter om het probleem op te lossen ipv de symptomen te bestrijden.

Geplaatst:

haar rammetje is net zoals de mijne blind en zit dus vaak per ongeluk met zijn kontje in de waterbak en daarna gaat hij in de wctjes liggen.ondanks dat me moeder de wc's elke dag schoonmaakt heeft hij telkens een vieze kont.

Zij wil gewoon alles voor zijn.

Geplaatst:

Is een waterfles dan geen beter idee? Moet je hem zo hangen dat hij er niet per ongeluk tegenaan kan lopen. Ben niet bang dat hij het niet kan vinden, want konijnen kunnen water 'ruiken'. Verder scheelt het ook als je moeder elke dag de wc schoonmaakt, dan kan het niet zo vies worden. En een goed absorberende bodembedekking in de WC zoals geperste houtkorrels (voor de kattenbak)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .