Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb eens een vraagje.

ons marie een vlaamse reus.:clown:

ze doet haar behoefte op de kattenbak, ik controleer dit dagelijks, maar sinds ze een nestje heeft zijn er keutels bij die heel nat en slijmerig zijn? ze ruiken ook wel een beetje.:oh:

iemand een idee hoe dit komt? of is dit normaal?

ze krijgt veel groenten, en droogvoer.

Geplaatst:

Slijm is niet goed. Het is een teken van ontsteking of dat de ontlasting te lang in de darm heeft gezeten, je ziet het daarom vaak bij konijnen met diarre of die verstopping iof gas hebben gehad.

Als de keutels ook nat zijn dan klinkt het als diarree. Je weet wel zeker dat het niet de BDK's zijn? Want die stinken ook wel heel erg soms en zijn ook nat, maar die horen ook niet slijmerig te zijn.

Ik zou toch even een DA bellen.

Geplaatst:

het valt me wel op, ze keutelt alleen als ik thuis kom. ze is precies boos als ik weg ga. en als ik dan thuis kom bijt ze me. en gaat ze op den kattenbak.het zijn de eerte 10 keutels ongeveer, en dan is het weer ok. heel raar.

dan kan het zijn van te lang in darm te zitten. kben gisteren vertrokken om 8u en was pas thuis rond 19u. dus het zou dus kunnen.

dank je wel voor me te helpen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .