Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi hoi iedereen

Ik maak me een beetje ongerust over mijn konijntje. 2 dagen geleden dachten we dat mijn konijntje ziek was doordat hij de hele dag op dezelfde plaats lag en niet meer eet en dronk en geen uitwerpselen meer had ondanks hij de hele tijd op zijn plashoekje ging zitte. we zijn die zelfde dag nog naar de dierenarts geweest ( eentje die in de lijst staat op deze site) omdat ons konijntje in maart dezelfde symtonen vertoonde en we er toen redelijk bij waren ( dit was bij een niet konijnkundige dierenarts). De dierenarts vond niks abnormaal, maar gaf voor de zekerheid toch een pijnstillende spuit. gisteren was alles terug normaal. aleja hij begon terug een beetje te eten en te drinken en maakte trug stoelgang aan. vandaag is het ook redelijk goed gegaan. Hij heeft terug meer gedronken en veel hooi gegeten, maar aan zijn biks is hij bena niet geweest. Nu is hij terug minder actief en ligt hij de hele tijd neer en zijn oren voelen trug kouder aan dan normaal. Moet ik mij nu zorgen maken, of moet ik gewoon afwachten en is mijn konijntje misschien van gedrag aan het veranderen en rustiger aan het worden?

Al bij voorbaat dank!

Geplaatst:

De da heeft alles nagekeken gehad en ze zei da de tandjes enz in orde waren. we hebben ook alles vermeld wat het konijntje de laatste tijd gegeten had en de da zei dat dat ook allemaal in orde was en er niks tussen zat wat kwaad kon. Mijn konijntje eet ondertussen al trug wat biks en heel veel hooi.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .