JOEPENKOOS Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Over een kleine 12 uurtjes is het dan zover:warn:Mijn baasje maakt zich geen zorgen en heeft er alle vertrouwen in....Ik daarin tegen maak me toch wel een beetje zorgen....:frown:Morgen gaat mijn zaakje eraf.....Mijn baasje zegt dat er wel wat plus punten aanzitten.. + Ik krijg 4 vrouwen(moet ze wel delen met Joep,maar daar kan ik mee leven:))+ Ik mag eindelijk naar buiten en krijg een grote ren om in rond tehuppelen+ Ik maak me Zusje ook meteen blij,want als ik mag dan mag Guusje mee+ Ik maak Nelleke blij want als wij lekker buiten zitten,krijg zij een nieuwe kooi Dus ik verman me maar even en laat de Dierenarts haar ding doen en over 2 weken ga ik een nieuw leven tegemoet:goed: Likjes Cor
michaela23 Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Oeh, heel veel succes morgen Cor. Komt wel goed hoor lieverd.
Wabbit Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Zal vast wel goed komen mannetje......
mijnJohanna Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Veel succes Cor. Het valt allemaal wel mee hoor En, 4 vrouwen! Geluksvogel
JOEPENKOOS Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 Aangezien Cor Bij de dierenarts zit...typ ik maar even voor hem:P Nou 9 uur hem erheen gebracht..alle gegeven laten invullen enz en toen mocht hij mee naar achteren.Hij zat wel heel zielig achterin z'n vervoersbox....Maar om 1 uur mag ik even bellen hoe het met hem gaat en hoelaat ik hem weer op mag halen....
rabbitmams_miriam Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Komt wel goed Cor en met het vooruitzicht op 4 dames mooi vooruitzicht voor je toch? :wink2:
Snuf en Sam Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Droom maar lekker over je 4 vrouwen, dan is het zo voorbij!! En als je je een beetje zielig en gek voelt na die tijd moet "mama" je maar flink verwennen!!
JOEPENKOOS Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 Droom maar lekker over je 4 vrouwen, dan is het zo voorbij!! En als je je een beetje zielig en gek voelt na die tijd moet "mama" je maar flink verwennen!! Haha nog meer verwennen dan normaal..das niet mogelijk haha:lol:
JOEPENKOOS Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 Verdrietig nieuws aan deze kant.Half 11 belde de dierenarts met de medeling dat Mijn kleine Knuffelkont er niet meer was.Hij was goed uit de operatie gekomen en temperatuur alles was goed geweest en hij was alweer alert.En ze waren verder gegaan met een hond klaar temaken voor de sterrilisatie en ze hebben een kabaal gehoord en toen lag die dood in de kooi.Ik ga hem zo ophalen..want wil gewoon dat die naar huis komt.....Mijn kleine vent:(
elnienkjo Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Wat erg! Heel veel sterkte met het verlies van je kleine Cor.
Elvje Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Jeetje dat is schrikken! Heel veel sterkte! Dikke knuffel van ons.
Gijssie Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Heee Neeee, dit meen je niet. Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Heel veel sterkte! En Cor rust zacht lieve jongen.
michaela23 Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Ik heb al gereageerd in je Regenboogbrug topic, maar hier ook nog sterkte gewenst meid.....
PaulaW Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 oooh wat verschrikkelijk zeg arme corik wens je heel veel sterkte
Wabbit Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Ook hier van mijn kant nog een keer heel veel sterkte gewenst
Petraatje Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 :O Wat vreselijk! Jeetje, dat had ik niet aan zien komen zeg.Heeeeel veel sterkte en gecondoleerd :(
Dahlia Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 (aangepast) Ahhhh, veel sterkte!!! balen zeg!!! Jemig! 11 augustus 2011 aangepast door Dahlia
pluis04 Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 ik had al bij het topic van de regenboog al wat gezegt maar hier nog maar een keer omdat ik het zo erg vind voor co en jou heel veel sterkte met dit verlies
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 oh nee , heel veel sterkte.
JOEPENKOOS Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2011 Op dit topic mag een slotje! Heb voor Cor ze eigen topic geopend bij de regenboogbrug. Zie hier: http://www.bunnybunch.nl/community/de-regenboogbrug/52433-lieve-kleine-cor-rust-zacht.html iedereen in ieder geval alvast super bedankt voor jullie steun,dat doet me veel!
Aanbevolen berichten