Kristi G Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Heey, mijn konijn heeft al ruim een maand een traanoogje waar soms wit spul uitkomt. We maken het schoon met afgekoeld gekookt water en een doekje, maar het blijft tranen. Moeten we hiermee naar de Da, want één bezoekje kost veel en we weten niet of het de moeite waard is. En hoe moeten we het anders behandelen? Alvast bedankt voor reacties!
Elvje Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Ik zou zeker eens langs de dierenarts gaan, zeker als het schoonmaken niet werkt.Het gebeurt geregeld dat konijnen last van hun ogen krijgen bij gebitsproblemen (haakjes, verkeerd groeiende wortels...).Daar zou ik zeker eens door een KKDA naar laten kijken.
Kristi G Geplaatst: 10 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2011 oke bedankt we gaan waarschijnlijk morgen naar de da maar ze eet nog wel gewoon goed.
Fleurtje1985 Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Na een maand lijkt me een DA de beste optie!Want blijkbaar gaat het op deze manier niet over; laat je weten hoe het ging?
Bianca Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Een maand waarin je geen verbetering ziet is wel lang genoeg. Ik zou nu toch naar een DA gaan. Het kan wijzen op een (chronische) ooginfectie, haken op de tanden, een doorgegroeide kieswortel of een loszittende kies. Dus zorg dat je DA de traanbuis en de ogen goed nakijkt en dat hij goed in het bekje van je konijn kijkt.
Aanbevolen berichten