Ga naar inhoud

Heel veel verdriet


Sollie

Aanbevolen berichten

Een aantal weken geleden had ik hier een blog geplaatst over Snot.

Wilde nog even vertellen hoe het verder is gegaan met Bo.

Nadat ik van de DA hier in het dorp weer die Enrofloxoral AB had gekregen ben ik na 4 dagen toch naar de andere DA gegaan in Breda. Bo was nu namelijk al aan het hijgen en kreeg geen lucht meer door zijn neus. Daar kreeg ik gelukkig Duplocilline injecties mee + nog wat andere druppels die ik oraal moest geven. DA had wel aangegeven dat er een mogelijkheid was dat Bo zou komen te overlijden aan die injecties ivm dat het een agressieve AB is. Vol goeie moed gaf ik Bo elke dag zijn medicatie.Na 1 dag zag ik dat Bo zijn biks niet meer kon eten en ben toen overgaan op critical care + pureren van wortels en komkommer. Hier genoot hij van, maar het koste hem ongelofelijk vele energie om zijn eten weg te krijgen. Zelfs dwangvoeren met een spuitje was een waar gevecht. Na ongeveer een week bleek er geen verbetering te zijn en ik kreeg het er erg moeilijk mee Bo zo te zien. Toen heb ik in overleg met de DIerenarts besloten Bo in te laten slapen:ange:. Dit is afgelopen woensdag gebeurd.In een kamertje apart is BO om 17:40 rustig in mijn armen ingeslapen. Ik was ontroostbaar. Zelf de DA had tranen in zijn ogen. Maar Bo is nu op een betere plek en hoeft nu niet meer zijn strijd te leveren tegen Snot. Hij heeft een mooi leventje gehad samen met mij en zijn vriendinnetje Zoey!

Lieve Bo! JIj blijft een speciaal plekje houden in mijn hart! Ik hou van je!

Graag wil ik Dierenkliniek de Bouverij in Breda heel erg bedanken voor hun uitstekende zorg en hun empathie voor Bo.:cool:

attachment.php?attachmentid=47321&d=1308425036

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is heftig om te lezen :( ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je mooie nijn. Snot is een hardnekkig iets. Ben er zelf met m'n konijn ook nog tegen aan het knokken, maar hij kan wel gewoon alles doen wat hij wil.

Maar als je konijn al niet eens meer kan eten wordt het wel heel erg moeilijk allemaal. Ik wens je heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, wat erg om te lezen. Arme Bo.

Nu is hij op een plaatsje waar hij terug gezond is en zonder pijn kan genieten, samen met vele andere konijnenvriendjes.

Je hebt echt gedaan wat je kon, en Bo is je heel dankbaar dat je hem het verder lijden hebt bespaard. Daar ben ik zeker van. Je hebt een moedige maar juiste beslissing genomen.

Maar het blijft toch zo'n pijn doen hé. Dat heeft echt veel tijd nodig, weet ik helaas uit ondervinding.

Maar ik zeg altijd : Ooit zien jullie elkaar terug !

Veel sterkte in deze moeilijke periode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*dikke knuffel* Laten inslapen is altijd zo moeilijk, maar het is een manier om de onvoorwaardelijke liefde die je konijntje jou altijd gegeven heeft aan hem terug te geven, door hem niet langer te laten lijden dan nodig is. Deze gedachte heeft mij heel erg gesteund toen ik mijn laatste konijntje moest laten inslapen.

heel veel sterkte xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .