channie Geplaatst: 2 augustus 2011 Delen Geplaatst: 2 augustus 2011 hoi allemaal ik heb vandaag me 2 konijntjes laten inenten tegen myxomatose en VHS dat was geen probleem. het was de eerste keer dat ze prikjes kregen. (ze zijn nu 15 maandjes)ze vonden het alleen helemaal niet leuk om na gekeken te worden, bink is zelfs van de onderzoekstafel afgesprongen:s en brak ook nog een nagel, gelukkig wel nog net voor het leven. en luck kon ik nog maar net opvangen, is dit normaal? ze zijn voor de rest wel gewoon tam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 2 augustus 2011 Delen Geplaatst: 2 augustus 2011 Lijkt mij wel... vreemde mens, vreemde omgeving, vreemde geur en ook nog een spuit (of twee).Ik had Milo er op geoefend en ik mocht alle routinecontroles doen die de dierenarts ook zou doen, alles en zonder probleem en zonder dat hij het erg vond... maar bij de dierenarts, hij kroop helemaal tegen mij aan. Mijn zeer dappere meneer was bang en vond het helemaal niets. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitmams_miriam Geplaatst: 2 augustus 2011 Delen Geplaatst: 2 augustus 2011 ja hoor, mijn bunnie sprong altijd in mijn armen als de dierenarts klaar was , vond ik zelf wel lief dat ie bescherming bij mij zocht :sarcastic: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
channie Geplaatst: 2 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2011 de dierenarts kon ze niet eens onderzoeken zo wild waren ze opeens ze sprongen alle kanten op heb dat nog nooit eerder gezien ze zijn altijd best rustig. bink sprong van de onderzoekstafel zelfs af van ongeveer 1 meter hoogte, dierenarts had nog wel even nagekeken of er niks was gebroken nu liggen ze heel rustig en languit in hun kooi al 4 uurtjes ongeveer. misschien even aan het bijkomen nog? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 2 augustus 2011 Delen Geplaatst: 2 augustus 2011 Hier moeten ze inderdaad ook altijd bijkomen van de DA-stress. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 2 augustus 2011 Delen Geplaatst: 2 augustus 2011 Toen ik met mijn allereerste konijn voor de eerste keer bij de DA kwam (ze was ook nog maar klein en had met een pootje tussen de deur gezeten) sprong ze ook van de tafel af! Gelukkig was alles goed en had ze zich niet nog erger bezeerd. Maar sommige konijnen slaan op de vlucht en die moet je altijd heel goed vasthouden op de onderzoekstafel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten