Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ons konijntje Femke die we uit de opvang hebben gehaald zit voorlopig binnen.Het koppelen wil niet want Nina accepteert haar niet.Na een aantal weken hebben we haar naar binnen gehaald om haar even tot rust te laten komen.Het gaat een stuk beter,ze is vrij tam en lijkt het prima naar haar zin te hebben.Maar ze laat haar plas lopen.Ik heb in haar kooi en in de huiskamer een toiletje staan en daar gaat ze keurig op alleen het gebeurt elke dag wel een keer dat ze op de vloer zit en dan zie ik al weer plas.Wij hebben plavuizen dus als ze dan loopt zit alles er onder.Mij lijkt dit niet normaal, ik heb dan ook even op het forum gezocht wat het kan zijn.Morgen even met DA bellen.Wat moet ik zeggen waar hij op onderzoeken moet als ik er ben.Ik kan haar zo ook niet naar buiten doen ivm nat achterwek en vliegen.Ze eet en drinkt goed en maakt niet een zieke indruk.

Geplaatst: (aangepast)

Maar als ik het goed begrijp heb je twee voedsters

Hebben ze in de opvang niet gezegd dat dat geen goede combinatie is

Ik zou haar toch even na laten kijken

Als ze nat wordt van achter kan het een blaasonsteking zijn of wat anders

aangepast door jrjsieben
Geplaatst:

ik heb twee rammen en een voedster.Ze zitten bij elkaar en dat gaat goed.Ik heb hier gelezen dat het beter is om er een voedster bij te zetten dus vandaar dat we Femke bij de opvang gehaald hebben.Alleen onze eigen voedster is gek op haar mannen en wil niet delen.We hebben in overleg met de opvang besloten om Femke een paar weken naar binnen te halen en haar daarna proberen te koppelen aan een van van onze rammen.Ik ga vandaag met haar naar de DA.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .